گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۲۰۸۷
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۰
یادواره شهداء؛
همزمان با هفته دفاع مقدس یادواره شهدای والامقام بخش هماشهر سپیدان در مسجد حضرت ابالفضل عباس(ع) روستای دم قنات برگرار شد.
به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان، عصر امروز چهارشنبه مورخ 98/07/04 یادواره شهدای بخش هماشهر سپیدان با حضور جمع کثیری از مسئولین نظامی و انتظامی و جمع زیادی از اهالی شورای بخش، شهرداری و سایر ادارات تابعه در منطقه هماشهر در حسینیه حضرت ابالفضل عباس روستای دم قنان برگرار شد.


در این مراسم سرهنگ دهقانی جانباز 50 درصد از تیپ دوم زرهی شیراز دقایقی را به بیان شعر و دکلمه های زیبا پرداخت.

در ادامه حجت الاسلام معصومی مسئول نمایندگیب ولی فقیه سپاه سپیدان با گراميداشت ياد و خاطره شهيدان والا مقام دفاع‌مقدس و برشمردن دستاوردهای شهدا اظهار کرد: با برگزاری اين کنگره‌ها و يادوره‌ها در مسير و راه شهدا قرار خواهيم گرفت.


حجت الاسلام معصومی از بصيرت و و لايت مداري  به عنوان ارزشمند‌ترین خصلت‌های شهدا و رزمندگان دفاع مقدس یادکرد و افزود: شهدا با بصيرت و و لايت مداري  و ایمان راسخ عاشقانه و با تمام وجود جان خود را در طبق اخلاص نهادند و در راه رضای‌ خدا که همان جهاد در راه دفاع از دین و میهن از این مرز و بوم دفاع کردند.


وي ادامه داد: شهدای هشت سال دفاع‌ مقدس پیام اطاعت از ولایت را برای ما به یادگار گذاشتند و اگر رشادت‌های شهدا نبود امروز امنیت، آرامش و آسایش در جامعه حاکم نبود.


نعمت‌زاده بيان كرد: شهدا با روحیه حق‌جویی و حق‌طلبی با تاسي از اهل بيت|(ع) مشق معرفت كردند و راه درست زندگي كردن با بصيرت را به ما نشان  دادند.


نماینده ولی‌فقیه در سپاهناحیه سپیدان اظهار کرد: شهدا درهای عشق را براي ما سرمشق گرفتند و امروز ما وظيفه داريم با آگاهي و بصيرت بالا و در سايه ولايت فقيه در دستيابي به اهداف بلند انقلاب اسلامي ايران گام برداريم.


گفتني است، در حاشيه اين يادواره، نمايشگاه پوستر و عكس، ماكت مناطق عماياتي دوران دفاع مقدس و سنگر سازی به چشم مي خورد.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: