پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۷:۳۲:۰۰
آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۲۱۱۲
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۹
همزمان با هفته دفاع مقدس
همزمان با هفته دفاع مقدس، یادواره شهدای «مدافع حرم» با حضور سردار اهوازیان مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران در لارستان برگزار شد.

همزمان با هفته دفاع مقدس، یادواره شهدای «مدافع حرم» با حضور سردار اهوازیان مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران در لارستان برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرنگار خبرگزاری شبستان از لارستان، همزمان با هفته دفاع مقدس، یادواره شهدای «مدافع حرم» با سخنرانی سردار «عبدالفتاح اهوازیان»، مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران و حضور مسئولان، ایثارگران، جانبازان، رزمندگان و پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس در اردوگاه سیدالشهدا (ع) لارستان برگزار شد.

سردار اهوازیان ضمن بیان خاطراتی از دفاع مقدس و جبهه مقاومت در سوریه اظهار داشت: امروز با گذشت ۳۲ سال از پایان جنگ تحمیلی و ۲ سال از حماسه غیورمردان ما در دفاع از حرم زینبی، صدها چهره مسلمان با لباس نظامی و تفاوت سنی در این اردوگاه و در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند تا یاد و خاطره شهدا را زنده نگه دارند.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران ادامه داد: مردم ما بدانند شهدای ما مجلس ترحیم نمی‌خواهند، بلکه رهرو می‌خواهند که این مهم با بصیرت و حضور در صحنه انقلاب حاصل می‌شود.

این فرمانده جنگ با اشاره به فرمایش امام خامنه‌ای که جهاد اکبر بصیرت‌افزایی است، گفت: در آستانه انتخابات بزرگ سیاسی مجلس شورای اسلامی هستیم، مردم با حضور خود همانند نارنجک فرهنگی در اجتماع، پیرامون خودشان را تحت تأثیر قرار دهند و حماسه شهدا را یادآوری کنند.

وی تصریح کرد: همانطور که امام خامنه‌ای فرمودند زمینه را برای روی کار آمدن دولت جوان و حزب‌اللهی فراهم کنید، بزرگترها به عنوان راهنما و همفکر فضا را برای جوانان فراهم کنند، مردم هم به جوانان توانمند رأی دهند که ان‌شاءالله بتوانیم کشورمان را از این مشکلات رهایی بخشیم.

این سردار سپاه با بیان اینکه نیاز امروز جامعه ما کار جهادی است، افزود: مردم از احزاب فاصله بگیرند و شایسته‌سالاری را پیشه خود قرار دهند و به کسی رأی بدهند که با ولایت، آرمان‌های انقلاب و شهدا همخوانی داشته باشد.

گفتنی است اجرای گروه سرود فرهنگی هنری سراج، پخش نماهنگ رهبری و عزاداری و سینه‌زنی سنتی از دیگر برنامه‌های یادواره شهدای «مدافع حرم» در لارستان بود.

نام:
ایمیل:
* نظر: