گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۲۱۲۵
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۵
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد:
سردار حمید خرمدل در جمع بسیجیان رزمایش الی بیت المقدس سپیدان گفت: انقلاب اسلامی ایران و جریان مقاومت هیمنه دشمنان را در هم شکسته است
به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان؛ صبح امروز جمعه مورخ 98/07/05 صبحگاه مشترک گزدان های بسیج سپاه سپیدان با حضور سردار خرمدل فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویر احمد در پادگان آموزشی شهید هاشم اعتمادی دالین برگزار شد.

سردار حمید خرمدل با بیان اینکه برگزاری رزمایش یکی از ضرورت های بسیج است، اظهار داشت: 

در شرایطی که در یک جنگ تمام عیار اقتصادی یا به نحوی در جنگ احزاب علیه نظام هستیم باید مردم و به خصوص بسیجیان را برای حفظ و حراست از ارزش های نظام و شرایط مملکت آماده کنیم.

سردار خرمدل با اشاره به حضور فعالانه و همه جانبه مردم شهرستان سپیدان در عرصه های مختلف انقلاب گفت: امروز هم شما بسیجیان توانستید به نوعی با این فراخوانی و آمادگی و اقتدار رزمایش گردان های الی بیت المقدس، هیمنه و صلابت جمهوری اسلامی ایران را به رخ جهانیان بکشانید.

خرمدل ضمن تشکر از بسیجیان حاضر در میدان که با در دست داشتن پلاکاردهای مزین شده به نام شهدای والامقام شهرستان سپیدان بود، بیان داشت: این گونه اقدامات در راستای تضعیف اقتدار ایران اسلامی و فرهنگ عاشورا و شهادت میباشد که با هوشیاری مردم بصیر و انقلابی ایران راه به جایی نخواهد برد.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویر احمد گفت: امروز جریان مقاومت در نقاط مختلف با فطرت تمام هیمنه دشمن را درهم شکسته و این برگرفته از عاشورای حسینی و دفاع مقدس است.

خرمدل با بیان اینکه بصیرت، آگاهی، دشمن شناسی و ایثار مردم در شکل گیری اقتدار کشور نقش اساسی داشته، تصریح کرد: امروز ایران اسلامی با تجربه تر از ۸ سال دفاع مقدس و با هوشیاری، بصیرت، حکمت چهل سالگی را طی کرده و با انسجام، وحدت و اقتدار انقلاب شکوهمند ما ادامه دارد.


فرمانده سپاه فتح با تاکید بر اینکه روزی به سیم خاردار احتیاج داشتیم، بیان داشت: امروزه به حدی به توسعه نظامی رسیدیم که پیشرفته ترین پهبپاد دشمن را به دلیل تجاوز به حریم کشور ساقط می کنیم.

خرمدل در پایان بیان داشت: امروز و در چهل سالگی انقلاب اسلامی ایران و به برکت دفاع مقدس به هوشمندی، بلوغ و انسجام بی نظیری در تاریخ انقلاب رسیده ائیم.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر: