آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۲۱۲۹
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۵
نمایش بزرگ فاتحان سوسنگرد

به گزارش تنویر ،سرتیپ دوم پاسدارمهدی صباغ فرمانده دانشکده امنیت دانشگاه تربیت و پاسداری امام حسین (ع) در  نمایش بزرگ میدانی فاتحان سوسنگردبه جهت پاسداشت شهدای سوسنگرد، امام جمعه فقید کازرون شهید حاج محمد خرسند و به مناسبت هفته دفاع مقدس در اظهار داشت: درود بر ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون و بچه های بسیج و جانباز ان باغیرت که همکاری کردید به مناسبت سالگرد هفته دفاع مقدس چنین برنامه را بپا کردید و یادشهدای سوسنگرد را این گونه ترویج می دهید  پیوند، بیعت و تجدید قوا با شهدا می‌کنید.

وی این را افزود: امروز ما بواسطه خون مقدس شهدا در اوج اقتدار قرار داریم تا جایی که رئیس جمهور آمریکا توسط عوامل دست نشانده اش ذلیلانه  التماس می کرد که یک قرار ملاقاتی با رئیس جمهور ایران داشته باشد.

این مقام مسئول ضمن اشاره به حماسه سوسنگرد گفت: درود بر شرف شما همانطورکه جوان‌های شما در آن دوره در سوسنگرد و در حال حاضر در سوریه و در تمامی جبهه های مقاومت در جهان مردان ایستاده اند و جبهه به جبهه نسل به نسل مقاومت و ایثار را ترویج می دهند و بزرگترین نعمت می باشد.

وی با بیان برخی حماسه های دفاع مقدس گفت: جنگ ما جنگ شناختی، جنگ اعتقادی و باورها بود شناخت یعنی مبانی معرفتی  و مبانی معرفتی یعنی اعتقاد و باور به فرهنگ غنی ناب اسلامی یعنی حماسه عاشورا، نهضت عاشورا و سنت نبوی حکومت علوی.

مهدی صباغ در پایان به این نکته تاکید کرد: آنچه که امروز کارایی دارد نیروی مقاومت مردمی است پشتیبانی یک حکومت با اقتدار، مبتنی بر شناخت مبانی معرفتی مردم است انقلاب ما انقلاب مردمی و شناختی، اسلامی است امروز مردم ما پشتیبان آرمان ها و ارزش های دفاع مقدس هستند و به خون شهدا اقتدا کرده اند.

چهل سال مردم ما پای انقلاب وآرمان های امام ورهبری که همان خون مقدس شهدا هستند ایستاده اند  ودشمن ما با  تمامی ترفند خود درصد ناامید کردن مردم می‌باشند که بحمدلله تاکنون تمامی نقشه های آنان نقش بر آب شده است

امروز جوانان ما بیعت کردند با شهدا و امام شهدا و رهبری معظم انقلاب وبیش از 98 درصد شهدای ما در وصیت نامه خودشان  پیروی از ولایت فقیه را توصیه نموده اند

هرکس با این انقلاب  همکاری و کمک کند خداوند بهش عزت و سربلندی می دهد و این امنیت وآرامش ما حاصل خون شهدا می باشد که  نباید بگذاریم کسی به خون شهدا خیانت کند .

 

نام:
ایمیل:
* نظر: