آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۲۱۷۱
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۸

به گزارش تنویر ، کارگاه آموزشی فضای مجازی ویژه مسئولین فضای مجازی پایگاه ها در مکان حوزه امام حسین (ع) برگزار شد.

در این کلاس آموزشی ابتدا برادر بسیجی اسماعیلی مسئول فضای مجازی حوزه امام حسین (ع) ضمن عرض خوشامد و خدا قوت خدمت حاضرین در جلسه به بیان نکاتی در مورد اهمیت فضای مجازی و تشکیل گردان های سایبری پرداخت .

در ادامه جلسه با حضور فرماندهی محترم ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون سرهنگ دوم  پاسدار افشاریان ضمن تشکر از زحمات دوستان در عرصه ی فضای مجازی اظهار داشت: در یک جنگ نامتقارن تحت عنوان جنگ نرم و جنگ شناختی قرار گرفتیم.رهبری در هیچ عرصه‌ای چنین جملاتی نداشته است،اگر رهبر نبودم مسول فضای مجازی کشور می‌شد .

افشاریان افزود: در حوزه جنگ سخت واژه‌هایی همچون لجمن، لبه جلویی منطقه نبرد با دشمن داشتیم، فضای مجازی دقیقا لبه جلویی نبرد با دشمن در جنگ نرم است کسی میتواند خوب عمل کند که دشمن شناسی خوبی داشته باشد جهادی پای کار بیاید، انگیزه و اراده داشته باشد، قطعا موانع و دشمن را زیر پا می‌گذارد در حوزه جنگ نرم و بحث فضای مجازی دنبال چنین جایگاهی هستیم در فضای مجازی در یک یا چند رشته متخصص شوید، تک‌تیراندازان و مجاهدان برتر نبرد مجازی باشید گردان‌های سایبری را باید به عنوان تخصصی ترین یگان‌های رزم حوزه جنگ نرم حمایت کنید.

در ادامه مسئول فضای مجازی ناحیه سپاه کازرون برادر بسیجی قاسمی با ارائه شرح وظایف و لزوم حضور حداکثری بسیجیان در عرصه ی فضای سایبر به بیان نکاتی پرداختند.

و در پایان فرماندهی محترم حوزه مقاومت بسیج امام حسین علیه السلام سرگرد پاسدار کاظمی با بیان اینکه مقام معظم رهبری تاکید ویژه ای بر فضای مجازی دارند و این نشان از اهمیت معظم له به این عرصه هست فرمودند که میطلبد بسیجیان با حضور حداکثری و مطلوب در این عرصه مشت محکمی بر دهان دشمن بکوبند.

نام:
ایمیل:
* نظر: