گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۲۱۸۲
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۸
با حضور سردار یدالهی؛
همایش پیشکسوتان جهاد و شهادت با حضور سردار لطف اله یدالهی جانشین لشکر المهدی (عج) در دوران دفاع مقدس در حسینیه عاشقان ثاراله سپاه سپیدان برگزار شد.
به گزارش روابطظ عمومی سپاه سپیدان، همایش رزمندگان و پیشکسوتان جهاد و شهادت در آخرین روز از هفته دفاع مقدس در شهرستان سپیدان برگزار شد.

سردار لطف اله یدالهی جانشین لشکر المهدی (عج) در دوران دفاع مقدس در این همایش اظهار داشت: شمشیر رزمنده و مجاهدان فی سبیل الله، اسلام را آبیاری و قرآن را سرسبز نگه‌داشته است.

وی افزود: بایستی فرصت ساز و منشأ اثر باشیم، جهاد در شهرستان ما این است که برای رضای خدا وحدت داشته و برنامه‌های جذابی را به جامعه ارائه دهیم.

رئیس نهاد نماینده ولی فقیه در فارس با اشاره به‌ضرورت تربیت دینی جوانان در خانواده عنوان کرد: خودمحوری‌ها بایستی شکسته شود و به نور چشم امام زمان (عج) تبدیل شویم، چراکه امروز روز یاری حضرت اباعبدالله (ع) است.

وی بیان کرد: زیر پرچم ولایت احتیاج به وحدت داشته و سعادت دنیا و آخرت ما درگرو دین است زیرا دین نور بوده‌ و اگر درست عرضه شود تمام شبهات را از بین خواهد برد.

یدالهی با اشاره به اینکه ولایت‌فقیه، ولایتی از جانب امام زمان (عج) است تصریح کرد: بیداری و بصیرت ما مرگ دشمنان اسلام و قرآن است، مجلس مقاومت بایستی در آینده شکل بگیرد چراکه دارای ملتی مقاوم هستیم.

جانشین لشکر المهدی (عج) در دوران دفاع مقدس بیان داشت: رزمندگان عزیز دوران دفاع مقدس با ایستادگی و مقاومت زیبایی که به نمایش گذاشتند علیرغم جنگ هشت‌ساله، اجازه ندادند که حتی یک وجب از خاک ایران به بیگانه داده شود.

وی با اشاره به سخن رهبر انقلاب اسلامی که جنگ هشت‌ساله ما را قوی‌تر کرد افزود: امروز قدرت سومی به نام جمهوری اسلامی ایران در جهان رویش کرده که این به دلیل شکستن ابهت شرق و غرب است.

سردار یدالهی افزود: پیروزی انقلاب اسلامی ایران و دستاوردهای آن مرهون رهبری و تلاش امام خمینی(ره)، رهبر معظم انقلاب، خون مطهر شهدا و وحدت بین آحاد مردم است.

وی افزود: لازمه تداوم انقلاب اسلامی وحدت است و پیشکسوتان و رزمندگان دفاع مقدس سند افتخار نظام به شمار می‌روند.


سردار یدالهی با اشاره به رشادت‌ها و تلاش‌های رزمندگان و شهدای شهرستان سپیدان در دوران دفاع مقدس گفت: نظام اسلامی همواره پاسخگوی تلاش مردمان این سرزمین است، اگر در کشور تولید داخلی رونق یابد اقتصاد نیز احیا خواهد شد.

در پایان این مراسم با اهداء لوح سپاس از پیشکسوتان عرصه ایثار،جهاد و شهادت و خانواده شهدای مدافع حرم شهرستان سپیدان تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: