گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۲۱۸۳
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۳
بمناسبت هفته دفاع مقدس صورت گرفت؛
سرهنگ جعفری فرمانده سپاه سپیدان ازبخش های مختلف کارخانه صنعتی شرکت فراسان تولیدکننده لوله واتصالات فایبرگلاس، واقع در بخش همایجان سپیدان بازدید کردند.
به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان و بمناسبت هفته دفاع مقدس،سرهنگ احمد جعفری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سپیدان ازبخش های مختلف کارخانه صنعتی شرکت فراسان تولیدکننده لوله واتصالات فایبرگلاس، واقع در بخش همایجان سپیدان بازدید کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سپیدان در حاشیه این بازدید گفت: امروز با توجه به اهمیت و تحقق شعار مقام معظم رهبری مبنی بر رونق تولید در سال ۱۳۹۸ در این کارخانه تولیدی حضور پیدا کردیم، امید که چرخه تولید کشور،استان و به ویژه شهرستان سپیدان همچنان به سوی رونق بیشتر حرکت کند.

سرهنگ جعفری ضمن تاکید بر اهمیت ایجاد اشتغال در شهرستان سپیدان توسط کارخانه ها و شرکت های متعدد، از مجموعه مدیریت و دست اندرکاران مجموعه تولیدی فراسان تقدیر کرد و افزود: دست اندرکاران و سرمایه گذاران مجموعه فراسان فعالیت های اقتصادی متعددی در کشور و استان فارس در دستور کار قرار داده اند که هم زمینه اشتغال صدها نیرو را فراهم نمده اند و هم در زمینه تحقق شعار سال و در راستای منویات مقام معظم رهبری گام های موثری را برداشته اند.

لازم بذکر میباشد این کارخانه صنعتی در کارها و اقدامات خیرخواهانه و عام المنفعه همواره پیشگام بوده و تعامل مطلوب و سازنده ای با نهادهای انقلابی شهرستان از جمله سپاه ناحیه سپیدان داشته است.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: