کد خبر: ۱۲۲۲۲۵
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۵
فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله(ص) شیراز
رزمایش گردان های بیت المقدس و حضرت کوثر(س)با موفقیت به پایان رسید/مهمترین رویکرد بسیج عملیاتی کردن جهادفرهنگی و اقتصادی است



 فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول‌الله شیراز اظهار داشت: بسیجیان این ناحیه  با گردان‌های 791 و 792 بیت‌المقدس و گردان 902 کوثر که ویژه خواهران بسیجی  در رزمایش بیت‌المقدس شرکت کرده و  علاوه بر مقابله با ناآرامی‌ها، درقالب گروه‌های امدادی به  صورت نمادین به افراد آسیب دیده از حوادث طبیعی و نیز  انتقال مجروحان به بیمارستان‌ها آشنا شدند.

 سرهنگ پاسدار عباس بنایی افزود:  مهم‌ترین رویکرد و استراتژی بسیج عملیاتی کردن جهاد فرهنگی و اقتصادی با توجه به تسریع در زیرساخت‌های عمران، کاهش آسیب‌های اجتماعی، کمک به محرومان و اقشار کم درآمد جامعه بوده است.
وی گفت:رزمایش گردان های بیت المقدس تمرین و آزمایش توان رزم بسیجیان برای مقابله با هرگونه ناامنی برای نظام جمهوری اسلامی ایران می باشد.
فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول‌الله(ص)تاکید نمود:امروز بسیج در40سالگی انقلاب قرار دارد و باید برنامه ها و فلسفه کار خود را  مطابق کار روز جامعه در تمامی عرصه ها داشته باشد. 
در همه صحنه ها وجود دارد 

وی با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری  که 100در100از سپاه  رازی هستم ولی قانع نیستم ابراز نمود: 
استفاده از توان صد درصدی بسیج در همه برنامه ها و ماموریت ها از اولویت های مطالبه مقام معظم رهبری می باشد که ان شاء ا... به اجرا در خواهد آمد.
سرهنگ بنائی اذعان داشت:امروز اگر امنیتی در جامعه است به برکت خون شهدا و مجاهدت های خانواده شهدا و ،ایثارگران و رزمندگان و حضور بسیجیان در همه عرصه های انقلاب می باشد.
نام:
ایمیل:
* نظر: