کد خبر: ۱۲۲۲۲۶
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۴
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله(ص) شیراز
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله(ص) شیراز گفت: جوانان بسیجی آینده سازان انقلاب و محور مقاومت در منطقه هستند
حجت الاسلام والمسلمین عباس حاجی پور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه محمد رسول الله(ص) شیراز در رزمایش الی بیت المقدس گردان های بیت المقدس در پادگان امام علی(ع)بیان نمود:امروز بعد از چهل سال انقلاب شاهد رویش های بسیجیان در سطح بسیج هستیم.
وی افزود:در برنامه های سپاه و بسیج کلاس های معنوی و اعتقادی همواره برنامه ریزی شده چرا که مبنای تشکیل سپاه و بسیج معنویت بوده است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه محمد رسول الله(ص) شیرازتاکید کرد:امروز نظام جمهوری اسلامی ایران متعلق به همه مستضعفان در منطقه و جهان می باشد چرا که تمامی امید آنان نیز به انقلاب اسلامی می باشد.
وی ابراز کرد:امروز جهان اسلام گوش بهد فرمان مقام معظم رهبری می باشد روز به روز تشکیل گروههای شبیه به شجره طیبه بسیج انقلاب اسلامی را در بین کشورهای منطقه شاهد هستیم.
وی خاطر نشان نمود: همه باید تلاش داشته باشیم تا زمینه ظهور حضرت مهدی(عج)را با شور و شوق فراهم نمائیم و این امر میسر نخواهد شد جزء این که نسبت به مسائل شخصی و اجتماعی در جامعه حساسیت داشته باشیم. 
نام:
ایمیل:
* نظر: