شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۰:۱۸:۴۹
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۲۲۳۵
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۳
به همت قسمت اجتماعی سپاه جهرم
دوره آموزشی آمرین به معروف و ناهیان ازمنکر و دوره توجیهی مسئولین اجتماعی حوزه ها،کانونها و پایگاههای مقاومت سپاه ناحیه جهرم در مجتمع امام امیرالمومنین ع برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی سپاه جهرم، به همت قسمت اجتماعی سپاه آن شهرستان، دوره آموزشی آمرین به معروف و ناهیان ازمنکر به همراه دوره توجیهی مسئولین اجتماعی حوزه ها،کانونها و پایگاههای مقاومت در مجتمع امام امیرالمومنین ع، برگزار گردید.

سرگرد پاسدار مصطفی نورزاد، مسئول قسمت اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج سپاه جهرم، در حاشیه این برنامه، در گفتگو با تنویر، اظهار داشت: دوره با حضور فرماندهان حوزه ها، پایگاههای مقاومت، بسیجیان ولایتمدار، ضابطین قضایی بسیج و پیشکسوتان گرانقدر ، تحت عنوان آمرین به معروف و ناهیان از منکر و مسئولین اجتماعی حوزه ها و پایگاههای بسیج به مدت یک روز در مجتمع فرهنگی امام امیرالمومنین ع، برگزار گردید.

وی با تاکید بر این مطلب که معاونت اجتماعی در سپاه، تازه تاسیس می باشد افزود: معاونت اجتماعی سپاه پاسداران بر مبنای دغدغه های مقام معظم رهبری با  5 ماموریت ویژه شامل: امر به معروف و نهی از منکر، کاهش آسیب های اجتماعی، محرومیت زدایی و خدمات رسانی، امور نخبگان و سازمان های مردم نهاد، انضباط اجتماعی و سبک زندگی اسلامی، در حال فعالیت می باشد.

مصطفی نورزاد در ادامه موضوعات کلاسی این دوره را اهمیت و شیوه های امر به معروف و نهی از منکر و روش های مطالبه گری، اهمیت فریضه امر به معروف و نهی از منکر، کارگاه آموزشی و بیان تجربیات توسط 4 نفر از برادران و خواهران آمر به معروف و ناهی از منکر و همچنین اهداء لوح تقدیر و هدیه به تعدادی از آمرین به معروف و ناهی از منکر شرکت کننده در گشت های تذکر لسانی، توجیه تخصصی مسئولین اجتماعی و اهداء بسته های فرهنگی و بسته های ویژه فضاسازی محیطی را بدین شرح اعلام نمود.

مسئول اجتماعی سپاه جهرم درپایان، از حاضرین در دوره و بسیجیانی که در اجرای این برنامه همکاری نمودند تقدیر و تشکر  نمود.
نام:
ایمیل:
* نظر: