آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۲۲۳۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۶

به گزارش تنویر ،به مناسبت هفته دفاع مقدس و آغاز بازگشایی مدارس توسط گروه جهادی شهید حاج جاوید مرحمتی بسیج دانشجویی کازرون تعدادی بسته لوازم التحریر و نوشت‌افزار میان دانش‌آموزان مستعد مناطق محروم شهرستان کازرون توزیع شد.

مسئول گروه جهادی شهید مرحمتی با اعلام این خبر، اظهار داشت: این بسته‌های لوازم‌التحریر و نوشت‌افزار توسط دانشجویان جهادی دانشگاه پیام نور کازرون، همکاری خیرین و ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) حدود ۱۵۰ بسته لوازم‌التحریر و نوشت‌افزار در میان دانش‌آموزان مستعد و توانمند روستاهای محروم منطقه فامور بخش جره و بالاده توزیع شده است.

هادی غضنفری یادآور شد: ارزش تقریبی هر کدام از این بسته‌ها حدود ۲ میلیون ریال برآورد و شامل کیف، دفتر، جامدادی، خودکار، مداد، مدادرنگی، پاک‌کن، مدادتراش و، خط کش، گونیا و  همه تولید داخل کشور عزیزمان ایران می‌باشد.

وی گفت: منطقه کم‌برخوردار فامور که منطقه هدف گروه جهادی شهید مرحمتی محسوب می‌شود یکی از مناطق محروم شهرستان کازرون است و ۲ سال است شاهد حضور گروه‌های جهادی دانشجویی است و بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، خدمات فرهنگی، آموزشی و اجتماعی در طول سال انجام می‌گیرد.

غضنفری با بیان اینکه آینده کشور در دست دانش‌آموزان است، تصریح کرد: فقر و محرومیت نباید مانع از شکوفا شدن استعداد دانش‌آموزان مستعد شود.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام‌نور کازرون خاطرنشان کرد: در همین راستا در اردوی جهادی که شهریورماه سال جاری در روستاهای عرب و نرگس‌زار برگزار شده با همکاری موسسه آموزشی رزمندگان اسلام، کتاب‌های کمک درسی به دانش‌آموزان این روستاها در مقاطع مختلف تحصیلی توزیع شد.

غضنفری با بیان اینکه در چند روز آینده نیز بسته‌های لوازم التحریر دیگری در این روستاها توزیع می‌شود، ابراز امیدواری کرد خدمات این گروه جهادی دانشجویی در عرصه‌های مختلف تا جایی که چهره فقر در منطقه هدف برچیده شود ادامه خواهد داشت.

 


نام:
ایمیل:
* نظر: