گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۲۲۴۹
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۸
صبح امروز صورت گرفت؛
دکتر مهدی شیخ موحد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سپیدان با سرهنگ جعفری فرمانده سپاه مقاومت شهرستان دیدار و گفتگو کردند.
به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان، صبح امروز دوشنبه مورخ 98/07/15 دکتر مهدی شیخ موحد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سپیدان با حضور در سپاه ناحیه سپیدان با سرهنگ جعفری دیدارز و گفتگو کردند.

سرهنگ جعفری در این دیدار ضمن خیر مقدم گفت: مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد سپیدان با افتخار از بسیج دانشجویی و سپاه پاسداران که به عنوان بدنه اصلی نظام جمهوری اسلامی به شمار می روند حمایت می کند و بدون شک این نظام مدیون تلاش های سپاه و بسیج چه در دوران جنگ، چه در شرایط بحران اقتصادی و چه در حوادث سیاسی منطقه و خاورمیانه است.

وی در ادامه افزود: با توجه به ظرفیت ها و پتانسیل های دانشگاه، از جمله وجود استادان با تجربه و علمی امیدواریم بتوانیم فعالیت های مفیدی در زمینه های فرهنگی و اجتماعی و از همه مهم تر تبیین بیانیه گام دوم انقلاب داشته باشیم.

جعفری گفت: بسیج دانشجویی بازوی توانمندی برای انقلاب اسلامی است و این نهاد مردمی و انقلابی همیشه در اجرای برنامه های فرهنگی از جمله برگزاری یادواره شهداء و اعزام دانشجویان به اردوهای راهیان نور یاری رسان بسیج و سپاه بودند.


وی در ادامه با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی یکی از دانشگاه های معتبر کشور است، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در شهرستان سپیدان در یک فضای آرام، بدون تنش و تشنج در حال فعالیت است و ما از هیچ گونه کمکی برای ارتقا سطح کیفی، خنثی سازی توطئه دشمنان و برگزاری برنامه های فرهنگی دریغ نخواهیم کرد.

فرمانده سپاه ناحیه سپیدان با بیان نکاتی در خصوص رعایت حجاب افزود: یکی از آسیب های مهمی که در جامعه وجود دارد مسئله پوشش و حفظ حجاب است که این کار با فرهنگ سازی و آموزش از طریق برگزاری کارگاه های آموزشی و همایش های مختلف با موضوع حجاب توسط استادان مجرب دانشگاهی امکانپذیر است.

دکتر شیخ موحد ، رئیس دانشگاه آزاد واحد سپیدان نیز با قدردانی از فرمانده سپاه بخاطر دلگرمی و حسن نیت نسبت به دانشگاه آزاد اسلامی سپیدان، خاطر نشان کرد: افرادی که در مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مشغول به خدمت است محصول دانشگاه ها می باشند و این برای ما یک افتخار میباشد.

شیخ موحد، با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص اینکه چشم ما نباید به دست این و آن باشد تاکید کرد که دانشگاه آزاد و سپاه، دوبال و دو پتانسیل هستند که با هم می توانند آرمانهای انقلاب اسلامی را به پیش ببرند.

انتهای پیام /
نام:
ایمیل:
* نظر: