گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۲۲۶۲
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۹
تنویر سپیدان گزارش می دهد؛
جلسه کارگروه اجتماعی با هدف بررسی آسیب های اجتماعی در نسل جوان شهرستان و حساسیت دستگاه های متولی نسبت به این مسائل تشکیل جلسه داد.
به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان؛ صبح امروز سه شنبه مورخ 98/07/16 جلسه کارگروه اجتماعی با محوریت بررسی شرح وظایف ادارات در تقسیم کار ملی در برش شهرستانی برای کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی در سالن جلسات ناحیه برگزار شد.

سرهنگ جعفری فرمانده سپاه سپیدان در جلسه کار گروه فرهنگی و اجتماعی شهرستان با اشاره به تهاجم فرهنگی وخشم دشمن در تمامی عرصه های فرهنگی اجتماعی اضهار داشت: این مقابله و تقابل بهدلیل حقانیت تفكر و همه گیری انقلاب اسلامی در جهان است و تشكیل و راهاندازی كارگروه تخصصی اجتماعی و فرهنگی به دلیل احساس خلاء در حل و فصلامورات مزبور و به لحاظ فراگیری فرهنگ و ارتباط آن با جامعه انسانی بسیارلازم بوده و جزو ضروریات و اولویتهای جامعه محسوب می شود.

جعفری با اشاره  به اهمیت طرح های اجراء شده در کاهش آسیب های اجتماعی خواستار حمایت ویژه برای اجرای طرح ها در راستای کاهش معضلات و آسیب های اجتماعی شهرستان شد.

فرمانده سپاه سپیدان گفت: اجرایی کردن برنامه های متنوع فرهنگی و پیگیری مصوبات کارگروه شهرستانی و استانی می تواند نقش مهمی در کاهش آسیب های اجتماعی و ارتقای سطح سرمایه های اجتماعی ،داشته باشد.

در ادامه معاون فرماندار شهرستان سپیدان، به اهمیت حضور روسای ادارات در جلسات کارگروه اجتماعی اشاره کرد و گفت: لازم است در جهت پیشبرد اهداف این کارگروه تخصصی، تمامی روسای ادارات در جلسات کارگروه حضور مستمر داشته  باشند.


غفوری افزود:  عدم تسلط به مهارت‌های اجتماعی و تکنیک‌های زندگی و چگونگی برخورد با پدیده شوم اعتیاد هر کدام به‌گونه‌ای در افزایش طلاق در بین خانواده‌ها اثرگذار بوده است که قطعا می توان در آینده و با برنامه ریزی در راستای رفع آن کوشید.

غفوری همچنین بیان داشت: بر اساس نظر متخصصان امر خانواده، ازدواج‌هایی که با همراهی خانواده‌ها شکل می‌گیرد از آرامش و استحکام بیشتری برخوردارند.

وی بر نظارت مؤثرتر خانواده‌ها در آشنایی و روابط بین فرزندان تاکید کرد و افزود: آموزش‌های همگانی و شرکت والدین در کلاس‌های ارتقای مهارت‌های زندگی کمک شایانی در تحکیم بنیان خانواده‌ها است.

معاون فرماندار شهرستان سپیدان با تاکید بر لزوم اجرای آئین نامه های ابلاغی از مراجع بالاتر بطور کامل و دقیق، خاطرنشان کرد: هر گونه اهمال و سستی در این زمینه، کوتاهی و جفا در حق مردم است و نباید از هیچیک از ماموریت ها غافل شویم.


وی خطاب به همه مسؤولان، تاکید کرد: همه جلسات شهرستان باید با رویکرد کاربردی، رفع مشکلات مردم و اثرگذاری در جامعه هدف برگزار شود و صرف ارائه آمار و ارقام مشکلی را حل نمی کند.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: