گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۲۲۷۶
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۱
صبح دیروز صورت گرفت؛
جلسه هماهنگی ستاد اربعین حسینی جهت خدمت رسانی مطلوب به زائران و عاشقان جامانده از اربعین حسینی در سپاه سپیدان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان؛ جلسه هماهنگی ستاد اربعین حسینی با حضور اعضای شورای تأمین و جمعی از مسئولین شهرستان، جهت خدمت رسانی مطلوب به زائران و عاشقان جامانده از اربعین حسینی در سالن جلسات سپاه سپیدان برگزار شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان سپیدان در این جلسه گفت: دستگاه های اجرایی شهرستان سپیدان آمادگی لازم برای ساماندهی زائران و دوستداران اهل بیت(ع) در روز شنبه همزمان با اربعین حسینی را دارند.

عبدالغفور غفوری افزود: ادارات در طول مسیر پیاده روی اربعین حسینی دایر بوده و انواع خدمات رفاهی مانند آب آشامیدنی و سرویس های بهداشتی را به زائران ارائه می دهند.

وی افزود:ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان با هماهنگی انجام شده با سپاه ناحیه سپیدان اقدام به برگزاری ایستگاه های صلواتی جهت رفاه حال زائران می کنند.

فرمانده سپاه ناحیه سپیدان در ادامه این جلسه در خصوص برپایی ایستگاه های صلواتی گفت: برپایی ایستگاه صلواتی توسط دستگاه های دولتی و یا افراد حقیقی باید با هماهنگی سپاه و جانمایی شهرداری صورت بگیرد.

سرهنگ احمد جعفری گفت: برای اینکه زائران از لحاظ ترافیکی، امنیتی و بهداشتی دچار مشکل نشوند این تصمیم مهم اتخاذ گردیده است.

وی افزود: دستگاه های دولتی برای برپایی ایستگاه های صلواتی باید با نماینده سپاه هماهنگ باشند.

جعفری در ادامه افزود: روز اربعین تیم نظارتی از طرف سپاه، از روند تهیه و توزیع نذورات مردمی در ایستگاه های صلواتی بازدید می کنند.

فرمانده سپاه سپیدان همچنین تصریح کرد: پیاده روی مراسم معنوی جاماندگان حسینی ساعت 7:30 صبح روز اربعین ضمن قرائت زیارت عاشورا از میدان حضرت ابالفضل عباس(ع) آغاز و به هنگام نماز ظهر در جوار شهدای گمنام شهرستان خاتمه پیدا می کند.

انتهای پیام/ تشکر از سجاد قیصری خبرنگار آزاد شهرستان سپیدان
نام:
ایمیل:
* نظر: