شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۹:۱۲:۳۸
آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۲۲۹۸
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۸
همزمان با هفته تربیت بدنی
همزمان با هفته تربیت بدنی،فرمانده سپاه لارستان با رئیس و کارکنان اداره ورزش و جوانان دیدار کرد.
به گزارش روابط عمومی سپاه ناحیه لارستان،  فرمانده و مسئول تربیت بدنی سپاه ناحیه لارستان  با حضور در اداره ورزش و جوانان لارستان با جناب آقای طیبی رئیس اداره و کارکنان آن دیدار و گفتگو نمودند.
در این دیدار سرگرد جاهدی ضمن گرامیداشت هفته تربیت بدنی، از تلاشها و فعالیت های اداره ورزش و جوانان لارستان در امر ورزش و تربیت بدنی در سطح شهرستان تقدیر کرد و افزود: گسترش فرهنگ ورزش در واقع یکی از مصادیق امر به معروف و ضامن سلامتی و تندرستی جامعه می باشد که الحمدلله جناب آقای طیبی رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان و کارکنان خدوم آن به خوبی در گسترش و نهادینه سازی این فرهنگ در سطح شهرستان عمل نموده اند.
فرمانده سپاه لارستان در ادامه ضمن تشکر از همکاری و هماهنگی این اداره  با مجموعه سپاه و بسیج در برنامه های ورزشی و تربیت بدنی از آمادگی بیش از پیش مجموعه تحت امر خود برای همکاری و تعامل با اداره ورزش و جوانان خبر داد.
در ادامه،طیبی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لارستان ضمن تشکر از فرمانده  و مسئول تربیت بدنی سپاه لارستان، مجموعه سپاه و بسیج شهرستان را از پیشگامان ورزش و تربیت بدنی دانست و گفت:بسیاری از برنامه های ورزشی و تربیت بدنی که در سطح شهرستان برگزار می گردد به واسطه تعاملات بسیار  خوب تربیت بدنی سپاه لارستان با اداره ورزش و جوانان و همکاری مجموعه سپاه و بسیج و پایگاه های مقاومت می باشد که امیدواریم این تعاملات و همکاریها روز به روز گسترش یابد.
 در انتهای این دیدار فرمانده و مسئول تربیت بدنی سپاه لارستان با اهدای تندیس و لوح یادبود از جناب آقای طیبی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لارستان و همچنین برادر بسیجی سید محمدحسن دانش لاری از کارکنان این اداره و مربی دفاع شخصی سپاه و بسیج تقدیر نمودند.
نام:
ایمیل:
* نظر: