گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۲۳۷۹
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۲
در گفتگو با حجت الاسلام نظری؛
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد برگزاری مراسم ۱۳ آبان سپیدان، در ابلاغیه‌ای مسیرهای راهپیمایی «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» در این شهرستان را اعلام کرد.
به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان؛ صبح امروز یکشنبه مورخ 98/08/12 حجت الاسلام نظری رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان در گفتگو با تنویر گفت: راهپیمایی 13 آبان در مرکز شهر ساعت 9:30 صبح و محل تجمع راهپیمایان و آغاز مراسم میدان ابولفضل(ع)، و در میدان مسجد جامع به پایان می‌رسد.

حجت الاسلام نظری با اشاره به اهمیت موضوع استکبار ستیزی گفت:امسال فریاد مرگ بر آمریکا رسا تر از گذشته طنین انداز خواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت یوم الله 13 آبان ، روز ملی نشاط و پویایی و آمادگی ملت بیدار ایران اظهار داشت: 13 آبان در تاریخ پیروزی انقلاب اسلامی یاد آور تسخیر لانه جاسوسی و شهادت جمع زیادی از دانش آموزان و نمادی از روز استکبارستیزی است. 

13آبان فراتر از یک واقعه بوده و ملت ایران باید در راه مبارزه با استکبار جهانی استوار بماند چراکه بارها با این کار از طعم شیرین پیروزی بهره مند شده است.

رییس شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی سپیدان اظهار داشت: با برنامه ریزی های صورت گرفته برای راهپیمایی روز ۱۳ آبان امسال، ساعت 9:30 حرکت از میدان حضرت ابالفضل عباس(ع) آغاز و بسمت خیابان امام خمینی(ره)، سه راه شهید امیری، خیابان شهید امیری ادامه خواهد داشت و در میدان مسجد جامع با سخنرانی حجت الاسلام محرابی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان فارس پایان خواهد یافت.

وی بیان کرد: امنیت مسیر حرکت راهپیمایان، مسیرهای منتهی به جایگاه و کنترل و رفع موانع ترافیکی و انتظامات توسط نیروهای انتظامی و پلیس راهنمایی رانندگی سپیدان برقرار می‌شود.


روز ۱۳ آبان ۵۸ نیز دانشجویان پیرو خط امام، لانه جاسوسی آمریکا را در تهران تسخیر کردند که به این ترتیب مبارزه ضد آمریکایی مردم ایران، ابعاد جدیدتری پیدا کرد و این روز را «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» نامگذاری شده است.

روز ۱۳ آبان که در تقویم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز مبارزه با استکبار جهانی نام‌گذاری شده یادآور سه واقعه مهم در تاریخ معاصر ایران است که در سه دوره مختلف رخ داده و به همین دلیل این روز را در تاریخ کشور به عنوان روزی به یادماندنی به ثبت رسانده است.

انتهای پیام/

 
 

نام:
ایمیل:
* نظر: