آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
اسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز؛
boletاسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
گفتگوی صمیمی و اختصاصی با  خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
موفق ترین فرمانده حوزه در موضوع فضای مجازی از برنامه های خود می گوید:
boletگفتگوی صمیمی و اختصاصی با خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
کد خبر: ۱۲۲۳۸۵
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۵
حجت الاسلام مصطفوی:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ثارالله(ع) ضمن گرامیداشت یوم الله13 آبان در جمع بسیجیان اظهار داشتند: 13آبان نماد مبارزه با استکبارستیزی و فرصتی برای حمایت از مظلومان است

حجت الاسلام مصطفوی ابراز داشتند: 13 آبان روزی است که دانش آموزان و دانشجویان مسلمان به نشانه اعتراض به حکومت استبدادی طاغوت در دانشگاه تهران و خیابانهای اطراف تجمع کرده و حمایت خود را از امام خمینی(ره) رهبر کبیر انقلاب اسلامی اعلام نمودند.که در پاسخ به این اعلام مورد هجوم ماموران شاه قرار گرفته و درخون خود غلتیدند.  لذا 13 آبادن در تاریخ انقلاب اسلامی برگی زرین و مناسبتی پرخاطره در دوره های مختلف است.

وی گفت:مردم ما جنایات حدود 60 سال اخیر آمریکا را نسبت به ملت مظلوم ایران فراموش نخواهند کرد. جنایاتی مانند،کودتای 28 مرداد 1332،حادثه 16 آذر 1332در دانشگاه تهران، کشتار مردم در 15 خرداد 1342،تحقیر ملت ایران در لایحه معروف ((کاپیتولاسیون))، مصادره امول و دارایی های ایران به بهانه واهی،حمله به ایران در صحرابی طبس،حمایت از رژیم بعث عراق و شهادت  هزاران جوان،زدن هواپیمای مسافربری و ...بخشی از جنایاتی است که همه از سوی آمریکایی ها نسبت به ملت ایران صورت گرفته است.و ما اینها را فراموش نخواهیم کرد.لذا 13 آبان به عنوان روز مبارزه با استکبار جهانی و روز استکبار ستیزی و روز مرگ بر آمریکا است.

مصطفوی بیان داشتند :در سالهای اخیر هم استکبار از هیچ کوششی نسبت به ظلم بر ملت ایران فروگذار نکرده است(چه در عرصه ی سیاسی، فرهنگی،امنیتی و...) از جمله: اعمال تحریم های ظالمانه،راه اندازی فتنه های سالهای 77 و 88، تهاجم فرهنگی و جنگ نرم، فحاشی و تهمت به مردم ایران و تروریست و وحشی خواندن آنها،تلاش برای خرابکاری در تاسیسات و زیرساخت های کشور تنها بخش دیگری از جنایات آمریکا ست. سوال این است که آیا می شود به چنین دولت و دشمنی اعتماد کرد؟ لذا مردم بصیر ایران باید همراه دانش آموزان،دانشجویان، فرهنگیان ،اساتید و اقشار جامعه مراسم باشکوه 13 آبان را در میعادگاه برگزار کنند و ندای برائت از استکبار و آمریکا و صهیونیزم را سر دهند. انشاءالله

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ثارالله(ع) گفت:به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی،شعار مرگ بر آمریکا مرگ برملت آمریکا نیست بلکه مرگ بر سیاستهای آمریکا و مرگ بر استکبار است.

مصطفوی با بیان اینکه شعار مرگ بر آمریکا در واقع فریاد دادخواهی مردم بصیر و دشمن شناس ایران اسلامی است اظهار داشت:ملت ما توطئه های آشکار و پنهان آمریکا را از یاد نمی برند و تجربه 4 دهه نشان می دهد که شعار آزادی بیان،حقوق بشر،صلح و ... یک نقاب است بر چهره و ماهیت پلید دولت آمریکا تا ماهیت آنها برای افکار عمومی روشن نشود در واقع هدف آنها در منطقه و جهان حفظ منافع خود است.آمریکایی ها حرف های به ظاهر زیبا می زنند،اما در عمل خلاف آن را عمل می کنند. ژست انسان دوستانه می گیرند،اما بیشترین و بدترین جنایات ، جنگ ها،کودتاها ،کشتارها و ... را به صورت مستقیم یا غیر مستقیم برای مردم جهان به ویژه ایرانی ها رقم می زنند.

مصطفوی در پایان تصریح کرد: مردم فهیم و ولایت مدار شیراز بار دیگر با حضور پرشور خود در یوم الله 13 آبان انزجارخود را از استکبار جهانی به تصویر خواهند کشید و با آرمانهای انقلاب و رهبر معظم انقلاب تجدید میثاق خواهند نمود.


نام:
ایمیل:
* نظر: