گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۲۴۳۰
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۳
به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی؛
180 نفر از دانش آموزان دختر دبیرستان مدارس شهرستان سپیدان روز پنج شنبه در قالب كاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب كشور اعزام شدند.
به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان؛ و بمناسبت هفته بسیج دانش آموزی نخستین گروه از دانش‌آموزان دبیرستان‌های دخترانه سپیدان از ناحیه مقاومت بسیج سپاه سپیدان به اردوی راهیان نور اعزام شدند.

بیش از 180 دانش آموز دختر از مدارس مقطع متوسطه دوم سپیدان پس از حضور در ناحیه و ادای احترام به مقام شامخ شهدای گمنام به اردوی راهیان نور اعزام شدند.

مراسم اعزام نخستین گروه دانش آموزان دختر سپیدانی به اردوی راهیان نور با حضور فرمانده سپاه سپیدان،ریاست آموزش و پرورش شهرستان، معاون پرورشی و فرهنگی اداره آموزش و پرورش و جمعی از مسئولان شهرستان و بسیج دانش آموزی در سپاه ناحیه سپیدان برگزار شد.

حجت‌الاسلام معصومی مسئول نمایندگی سپاه سپیدان در آیین افتتاحیه راهیان نور دانش‌آموزان دبیرستان‌های دخترانه شهرستان با اشاره به اینکه تجمع دانش‌آموزان یادآور اعزام رزمنده‌ها به جبهه‌های جنگ است، گفت: خواهران خدا دوستتان داشته و دعا کنید برای آن‌هایی که زمینه این سفر را برای شما مهیا کرده‌اند.

وی افزود: در این سفر چیزهایی هست که در مدرسه و منزل یافت نمی‌شود، آنجا حیات و زندگی است چون شهدا زنده‌اند، خداوند انسان را برای زندگی آفریده و اگر او شهدا وصل شود هرگز نمی‌میرد.

شایان ذکر میباشد دانش آموزان در مدت این 3 روز از مناطق هویزه، علقمه، شلمچه و معراج شهداء بازدید خواهند نمود.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر: