گزارش
22 بهمن 93
هانیه پورحسین/ خبرگزاری ایسنا
bolet22 بهمن 93
هانیه پورحسین/ خبرگزاری ایسنا
22 بهمن 93
محسن تورع/ خبرگزاری نسیم
bolet22 بهمن 93
محسن تورع/ خبرگزاری نسیم
کد خبر: ۱۲۲۴۴۷
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۱
سردارغیاثی تاکیدكرد:
فرمانده سپاه فجر فارس با تأكید بر اهمیت ایجاد وحدت رویه در امور تربیتی، كادرسازی و كار تشكیلاتی را دو مؤلفه مهم و تأثیرگذار در موفقیت‌های طرح‌های فرهنگی و تربیتی دانست.

سردار سیدهاشم غیاثی، فرمانده سپاه فجر فارس امروز، ۲۰ آبان‌ماه در مجمع استادیاران شجره طیبه صالحین این استان با تأکید بر اهمیت بصیرت‌افزایی و معنویت‌افزایی نسل نوجوان و جوان کشور، گفت: بسیج به عنوان بزرگ‌ترین و تاثیرگذارترین نهاد مردمی در جامعه ایران بهترین بستر برای اجرای برنامه‌های طرح‌های تربیتی و پرورش نسل آینده کشور بر اساس اصول و مبانی انقلاب اسلامی است.


وی با تأکید بر اینکه تربیت نسل مومن و انقلابی رسالت مهم اساتید و مربیان شجره طیبه صالحین در بسیج است، گفت: بدون شک طلاب، روحانیون و علمای فاضلِ فعال در شجره طیبه صالحین به‌عنوان سرگروه، مربی و بخصوص استادیاران نقش اصلی را در تقویت بنیه علمی و معرفتی بسیجیان، رشد و بالندگی معنوی اعضای حلقات، ایجاد وحدت رویه در امور تربیتی و نظارت بر حُسن اجرای طرح صالحین ایفا می‌کنند.


فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه کادرسازی و کار تشکیلاتی دو مولفه مهم و تاثیرگذار در موفقیت طرح‌های فرهنگی و تربیتی است، گفت: پاسخ‌گویی به شبهات، شبکه‌سازی، ایجاد وحدت رویه و ارتباط بین نسل جوان مومن و متعهد کشور و ترویج فرهنگ انقلابی و سبکِ زندگی اسلامی در فضای جامعه از اهداف مهم شجره طیبه صالحین است.


غیاثی با اشاره به لزوم تبادل تجربیات به‌دست آمده از اجرای طرح صالحین با مسئولان فرهنگی کشور، گفت: روشنگری پیرامون شبهات، ایجاد فضای گفت‌وگو و پیگیری و پاسخ‌گویی به مطالبات نسل نوجوان و جوان کشور همواره مورد توجه دست‌اندرکاران طرح صالحین قرار داشته باشد.


نام:
ایمیل:
* نظر: