پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۸:۴۲:۵۵
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۲۴۹۶
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۱
در اولین روز از هفته بسیج
به همت قسمت فرهنگی هنری سپاه جهرم و حوزه های مقاومت بسیج بقیه الله عج و الزهرا س، همزمان با اولین روز از بزرگداشت چهل سالگی تاسیس بسیج مستضعفین، یادواره ششصد شهید بسیجی شهرستان جهرم، در مسجدالزهرا س برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی سپاه جهرم، به همت قسمت فرهنگی هنری سپاه و حوزه های مقاومت بسیج بقیه الله عج و الزهرا س، همزمان با اولین روز از بزرگداشت چهل سالگی تاسیس بسیج مستضعفین، یادواره ششصد شهید بسیجی شهرستان جهرم، با حضور خانواده های معزز شهدا، پیشکسوتان، بسیجیان و تنی چند از مسئولین، در مسجدالزهرا س برگزار شد.

در ابتدای این برنامه سرهنگ غلامرضا توکل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه جهرم ضمن خیر مقدم به خانواده های معزز شهدا و حاضرین در برنامه، آمادگی پاسداران و بسیجیان ولایتمدار شهرستان جهرم را در برخورد با فتنه اخیر اعلام نمود.

سردار یداللهی فرمانده اسبق سپاه جهرم در این یادواره، ضمن گرامیداشت چهل سالگی فرمان تاریخی امام خمینی(ره) مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین، این تدبیر را راهگشای چهل ساله نظام اسلامی در تمامی سختیهای انقلاب توصیف نمود.

وی با اشاره به جانفشانیهای بسیجیان در عرصه های مختلف جنگ تحمیلی، مقابله با فتنه های مختلف در طول سالهای انقلاب و ... را نشان از آینده نگری و دید الهی آن رهبر فرزانه برشمرد.

سردار یداللهی ضمن محکوم نمودن اقدامات اخیر اراذل و اوباش و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی جامعه، بصیرت بالای مردمی و اقدام انقلابی نهادهای نظامی و امنیتی به ویژه بسیج را در خاموش نمودن این فتنه موثر دانست.

در ادامه این یادواره از تندیس شهدای بسیجی شهرستان جهرم رونمایی و گروه سرود نونهالان پایگاه مقاومت شهید نامجو به اجرای برنامه پرداختند.

نام:
ایمیل:
* نظر: