آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۲۵۰۸
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۶

به گزارش تنویر، در این دیدار ابتدا حجت الاسلام والمسلمین صبور به شعر خوانی پرداخت و سپس سرهنگ پاسدار افشاریان فرمانده محترم ناحیه کازرون با گرامیداشت یاد و خاطره ی امام جمعه شهید حاج شیخ محمد خرسند به ایراد سخنرانی پرداخت:

فرمانده ناحیه سپاه کازرون حضور بسیجیان در اولین برنامه و دیدار با امام جمعه را حاوی پیامی دانست که پیام آن برای همه واضح هست که پیشرو و پیشروان این انقلاب از همان اول تا آخرین لحظه روحانیت معظم هستند و محوریت روحانیت هست و امامت جمعه راس امور است.

سرهنگ افشاریان شعار چهل سالگی بسیج را چهل سال خدمت ، جهاد و شهادت خواند و در تشریح این شعار بیان داشت: همین سه کلمه کل بسیج را معنا می کند؛ در مرحله اول باید خدمت گذار باشیم ، بسیج یعنی خدمت گذاری در همه ی عرصه ها و بسیجی یعنی خادم ترین انسان ها در این انقلاب ، خدمت یعنی جهاد ، عمل بسیجی و نوع خدمتش اداری نیست البته هر کارمندی که عملش جهادی باشد خود یک بسیجی هست.

این مقام مسئول در ادامه افزودند : ابتدای مسیر بسیجی خدمت جهادی هست و در انتها شهادت هست ، این نکته ای هست که در چهل سال شهدای بسیجی برای ما اثبات کردند ، جریان مدافع حرم ثابت کرد که پس از گذشت ۳۴ الی ۳۵ سال از دفاع مقدس هنوز در مسیر شهادت طلبی قرار داریم و بسیجی جان خود را در طبق اخلاص میگذارد و جان فشانی میکند.

سرهنگ افشاریان با اشاره ای به فتنه امنیتی اشرار بیان داشت: بچه های بسیجی به میدان آمدند و شهید دادند و تا پای جان خود ایستادند تا این نظام و انقلاب ذره ای دچار تضعیف نشود .

فرمانده ناحیه سپاه کازرون بسیج را وحدت بخش خواند که این وحدت حول محور امام جمعه صورت پذیرد و بیان داشت: بسیج ۴۰ ساله شد و عدد ۴۰ تکامل است و افتخار میکنیم که بسیجی هستیم و انشاالله که در عمل بسیجی بمانیم و در سایه سار مقام معظم رهبری به ظهور برسیم و در رکاب آن حضرت باشیم.

سرهنگ افشاریان در پایان اظهار داشت: همه باید تلاش کنیم که با این امام جمعه بسیجی شهرستان کازرون را به یک نصاب مطلوب برسانیم.

  در ادامه امام جمعه شهرستان کازرون حجت الاسلام والمسلمین صباحی به ایراد سخنرانی پرداخت و بیان داشت:  افتخار میکنم طلبه بسیجی هستم و افتخار میکنم که این سنگر را از برادر شهیدم تحویل گرفته ام.

حجت الاسلام صباحی با تبریک هفته ی بسیج و هفته ی ارادتمان به ولایت فقیه که چهل سال خدمت جهاد و شهادت را بوده است فرمود: در این چهل سال به قول مقام معظم رهبری ریزش ها و رفوزه هایی داشتیم که در همه ی صنوف و اقشار مختلف دیده شد اما تنها کسانی که ذره ای کج نرفتند و پای نظام و انقلاب ایستادند بسیج بود.

امام جمعه شهرستان کازرون سرچشمه ی پیدایش ما را غدیر و ولایت دانست و مسیر حرکت مان را بسیج که به خون شهدا رنگین شده است  و این چهل سال را با افتخار پیموده هست. ایشان در ادامه افزود: تعداد شهدایی که در انقلاب اسلامی شهید شدند باید حاکمیت پیدا کنند و در یک شهرستان نماد حاکمیت ادارات هستند ، به ازای هر اداره و کرسی مسئولیت ۱۹ شهید داده شده است و رزمندگان و جانبازان عقبه ی این هستند.

حجت الاسلام صباحی بیان داشت:  مردم همانطور که از زندگی شون دفاع میکنند از انقلاب هم دفاع میکنند و انقلاب را مقدم تر میدانند و تمام اتفاقاتی که در این چهل سال اتفاق افتاده به نفع نظام تمام شده است و مطمئن باشید همانطور که خدا همان عاقبتی برای هارون و قارون رقم زد برای دشمنان شیعه و دشمنان امام حسین هم رقم خواهد زد.

امام جمعه کازرون در ادامه افزود: ما میدانیم کجای تاریخ ایستاده ایم و چشمه ی فیاض ولایت دارد می جوشد و آن موقع شماها نبودید که درب خانه حضرت زهرا (س) را آتش زدند و امام صادق (ع) در میان آتش در خانه اش را میرفت تا بچه هایش را پیدا کند ، آن موقع بسیج نبود.

حجت الاسلام صباحی با اشاره ای به حوادث اخیر بیان داشت: هدف دشمن نگران کردن مردم از راه اقتصاد است و ایمان آنها را هدف قرار داده است.

با توجه به اینکه اعتراض و گلایه از عملکرد بعضی ها وجود دارد ولی وقت اعتراض نیست چون رهبر عزیز ما تاکید به وحدت میکند و مسیر ما مسیر ولایت هست.

امام جمعه شهرستان کازرون در پایان بیان داشتند انشاءالله کازرون انقلابی تر ادامه خواهد داد و افزود:

پای انقلابی بودنمان  میمانیم و جانمان را سپرش میکنیم و مطمئن باشید که دشمنان این انقلاب و دشمنان شیعه همان سرنوشت هارون و قارون و نمرود را دچار خواهند شد و افتخار برای غدیر مولا علی باقی خواد ماند.

انشاالله خدمتگذار خوبی برای این خطه از میهن اسلامی خواهیم ماند و خاری در چشم دشمن خواهیم شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: