کد خبر: ۱۲۲۵۲۶
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۶
فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول‌الله(ص) شیراز:
فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول‌الله(ص) شیراز با بیان اینكه امروز ضرورت تشكیل بسیج بیشتر احساس می‌شود، گفت: بسیج در عرصه‌های مختلف میدان‌دار ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

 عباس بنایی، فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول‌الله(ص) شیراز ضمن گرامیداشت فرا رسیدن هفته بسیج گفت: امروز ضرورت تشکیل بسیج بیشتر احساس می‌شود.

وی اظهار كرد: فردا در سالروز تشکیل بسیج مصادف با ۵ آذر اجتماع بسیجیان شهر شیراز در ورزشگاه شهید آیت‌الله دستغیب برگزار می‌شود و از منطقه شمال غرب شیراز قریب به یك هزار نفر از بسیجیان در این اجتماع شركت می‌كنند.

بنایی با بیان اینكه هفته بسیج فرصتی ارزشمند برای این نهال به تکامل یافته برآمده از مردم خودجوش است، گفت: امروز بسیج در عرصه‌های مختلف میدان‌دار ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول‌الله(ص) شیراز با اشاره به برپایی راهپیمایی باشكوه مردم در محكومیت جنایات اشرار بیان كرد: جبهه استکبار که مرگ تدریجی خود را در مقابل انقلاب اسلامی قطعی دانسته و در جبهه‌های مختلف شکست خورده است، طراحی برهم زدن آرامش داخلی كرده بود که با حضور با بصیرت مردم و نیروهای خودجوش مردمی بار دیگر شکست مفتضحانه‌ای خوردند.

وی گفت: بسیج از توده‌های مختلف مردم دلسوزان مملکت و انقلاب شکل گرفته است که حاصل آن دستاوردهای مختلف در عرصه محرومیت‌زدایی، خدمات‌دهی و کمک‌رسانی به مردم و برقراری امنیت و آرامش جامعه است.
نام:
ایمیل:
* نظر: