کد خبر: ۱۲۲۵۳۰
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۷
همزمان با هفته مقدس بسیج:
مجمع عالی بسیج شهرستان در سالن شهدای پاسدار ناحیه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی و تبلیغات سپاه اقلید،مجمع عالی بسیج با حضور مسئولین شهرستان در سالن شهدای پاسدار ناحیه برگزار شد.در ابتدای این جلسه سرهنگ دوم پاسدار مهدی صالحی
جانشین فرمانده سپاه اقلید،خدمت به مردم در هر لباس و پست و مقامی را سعادتی بزرگ خواند و گفت: سیلی خوردن و کوشیدن برای اسلام و تحقق نظام اسلامی افتخار است.
سرهنگ صالحی تصریح کرد : هر کسی به هر نوعی می تواند برای کمک به مردم و رفع مشکلات آن ها قدم بردارد.
وی با تأکید بر لزوم تکریم ارباب رجوع،  آن را نوعی خدمت خواند و گفت: از پشت میز مسئولیت می‌توان به اشکال مختلف کمک به رفع مشکلات مردم کرد.
سرهنگ پاسدار صالحی به فلسفه تشکیل مجمع عالی بسیج اشاره کرد و بیان داشت: استفاده از ظرفیت نخبگان، صاحب نظران و ادارات و نهادهای شهرستانی و کمک به مدیران برای رفع محرومیت ها و حل مشکلات از جمله این موارد است.
در ادامه دکتر افضلی نماینده مردم اقلید در مجلس شورای اسلامی درباره موضوع تهاجم فرهنگی و دغدغه‌های مقام معظم رهبری از سال‌ها پیش سخن گفت و بیان داشت: مشکلات و مسائل و ناهنجاری‌هایی که امروز وجود دارد، ناشی از توطئه و تهاجم فرهنگی دشمن است که از سال‌ها پیش آغاز کردند و متأسفانه ما غفلت کردیم.

نماینده مردم شهرستان اقلید در مجلس شورای اسلامی از جهادگران مجمع عالی بسیج قدردانی کرد و گفت: باید هر یک از ما در جایگاه خود برای رفع مشکلات موجود و پیشرفت و توسعه شهر و کشورمان بکوشیم.وی بر لزوم ریشه‌یابی مشکلات، تحلیل مسائل، شناسایی میدانی مشکلات و کمک به رفع و حل آن‌ها تأکید کرد.
در ادامه امام‌جمعه اقلید با تبریک هفته بسیج از نقش بسزای بسیج در بخش‌ها و حوزه‌های مختلف سخن گفت و با توجه به موضوع طلاق و تصویب مصوباتی در این راستا و باهدف تحکیم بنیان خانواده از اهمیت خانواده در حفظ جامعه سخن گفت و بر لزوم همت برای تحقق این هدف تأکید کرد.
حجت‌الاسلام محمدصادق طالبی طلاق و جدایی و کاهش زادوولد را تهدیدی جدی برای جامعه خواند و با استفاده از ظرفیت‌های موجود و بهره‌گیری از کمک مشاوران و متخصصان امر، اقدام مؤثر در این راستا را خواستار شد.


نام:
ایمیل:
* نظر: