کد خبر: ۱۲۲۵۵۰
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۶
جانشین فرمانده سپاه در قرارگاه امنیتی امام علی(ع)
جانشین فرمانده سپاه در قرارگاه امنیتی امام علی(ع):در آشوب های اخیر، برای اولین بار در حجم وسیع شاهد استفاده از سلاح گرم بودیم.
 سردار غلامحسین غیب پرور جانشین فرمانده سپاه در قرارگاه امنیتی امام علی(ع) در تجمع هزاران نفری بسیجیان شیراز که در ورزشگاه شهید دستغیب این شهر برگزار شد، گفت: زمانی که امام(ره) دستور تشکیل بسیج را دادند، کسی نمی‌دانست که این نهاد مقدس چه تاثیر شگرفی در روند ثبات و حفظ انقلاب اسلامی دارد.

وی تأکید کرد: از ابتدای انقلاب و در دوران دفاع مقدس، صحنه‌های مختلفی ایجاد شد، انقلاب را مورد هجمه و توطئه قرار دادند و دشمن از هیچ تلاشی برای از پای در آوردن آن فروگذاری نکرد، اما بسیجیان با حضور خود در همه میادین و نثار جانشان، در طول انقلاب از ابتدا تا کنون، این نظام را حفظ کردند که باید تا قیامت خود را مدیون آنها بدانیم.

فرمانده سابق سپاه فجر فارس با بیان اینکه دشمنان هر جایی که دستشان می‌رسید توطئه و خباثت کردند و طی این چهار دهه هیچ گاه از شیطنت دریغ نکرده‌اند، با یادآوری جریانات در فتنه تیر ٧٨ و فتنه دی 88، اظهار داشت: طی این سال‌ها توطئه یکی پس از دیگری رقم خورد و بین هر فتنه چه شیطنت‌هایی که نکردند و این در حالی بود که فرزندان این ملت و امت افتخار می‌آفریدند.

سردار غیب پرور با تصریح بر اینکه ایران عزیز امروز تبدیل به یکی از قدرت‌های چهارگانه موشکی جهان شده و گوی سبقت را از رقبا ربوده است، تأکید کرد: ایران اسلامی توانست ماجرای خباثت آلود داعش را مدیریت کرده و دست خباثت اربابان عربستان و حجاز و امارات کوچک را رو کند.

این یادگار دفاع مقدس، با تأکید بر اینکه استراتژی آمریکا در مقابل نظام اسلامی براندازی است و از روز اول به چیزی کمتر از براندازی قانع نبوده‌اند و هر روز هم فتنه‌ای جدید را طراحی می‌کنند، اظهار داشت: در همه این فتنه ها، همانند فتنه اخیر در روزهای گذشته، حضور پرشور مردم علیه این فتنه گران، تمام کننده کار بود.

وی که فتنه ٩٨ را کاملا مجزا از دیگر فتنه‌های دیگر می داند، تأکید کرد: در حوادث اخیر با کسانی مواجه شدیم که به عنوان معاند اسلحه به دست گرفتند و اماکن عمومی و جایگاه‌های سوخت را آتش زدند و این گروه آشوبگر نیستند که قطعا تروریست هستند و باید برابر قانون مورد مواخذه واقع شوند.

جانشین فرمانده سپاه در قرارگاه امنیتی امام علی(ع) با بیان اینکه برای اولین بار در حجم وسیع شاهد استفاده از سلاح گرم بودیم، تأکید کرد: ضرروی است ابتدا بین کسانی که خیابان‌ها آمدند با اراذل و اوباش تمیز داده شود، چرا که شاید بنده به عنوان یک پاسدار، یک عزیز عمامه به سر، یک استاد دانشگاه، یک محصل، یک هنرمند و یک قاضی معترض و گله مند باشم چون قرار بود با تدبیر، امور پیش برود؛ اما آیا نمی‌شد با مردم از ماه‌ها قبل در این باره صحبت کرد؟

سردار غیب پرور معتقد است که در سطح جامعه تورم، گرانی، بیکاری و مشکلات معیشتی وجود دارد و همه به خوبی این را می‌دانیم؛ اما مردم با وجود گله‌ها، اصل نظام و رهبر و خط مقدم شهدا را می‌خواهند و از آنها پیروی می‌کنند.

فرمانده سابق سپاه فجر فارس با یادآوری اینکه این نظام و انقلاب شهید و هزینه داده و باید تمام قد برای حفظ آن بایستیم، تصریح کرد: امروز کسی در رأس قوه قضاییه قرار گرفته که مطیع رهبری است، قدر ارزش‌های دینی و ملی را می‌داند و از این رو مردم منتظر هستند بدانند کسانی که سلاح به دست گرفتند، آن را از کجا بدست آورده‌اند؟

این یادگار دفاع مقدس، با تأکید بر اینکه این فتنه با این گستردگی و تنوع در دو روز جمع شد گفت: اگرچه در حوادث اخیر همدلی بین نیروهای امنیتی وجود داشت اما عامل پیروزی خدای متعال، اهل بیت(ع) و شهدا بود.

وی با بیان اینکه مردم ما دوست دار انقلاب هستند تأکید کرد: مسئولان هم باید با تدبیر بیشتر امور را پبش ببرند و بهانه دست دشمن ندهند. چراکه امروز دفاع از اسلام و حراست از انقلاب روی دوش مردم است.

به گفته سردار غیب پرور، دشمنان ما در اوج شیطنت احمق هستند و نمی‌دانند که با پمپ بنزین آتش زدن و تخریب اماکن عمومی راه به جایی نمی‌برند.

وی گفت: شرط بسیجی بودن، ایمان و بصیرت، استقامت است.

در ادامه این همایش، عنایت‌الله رحیمی استاندار فارس، ضمن گرامیداشت روز و هفته بسیج، بسیج را مظهر وحدت، عشق و ایمان، مجاهدت و سربلندی  کشور و ملت دانست و گفت: در همه ابعاد به ویژه در بعد نظامی و هشت سال دفاع مقدس، شاهد رشادتهای بسیج در جبهه‌های نبرد و سرزمین اسلامی بوده‌ایم.

وی با بیان اینکه در بعد دفاعی نیز آنجایی که ملت، نظام و کشور نیازمند بوده، بسیج و بسیجیان همیشه در صحنه بوده اند، به نقش بازدارندگی بسیج  اشاره کرد و گفت: در اوایل انقلاب دشمنان می خواستند انقلاب را از پای در بیاورند اما با جانفشانی مردم و بسیجیان شکست خوردند.

به گفته رحیمی، اگر امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در دنیا حرفی برای گفتن دارد و محور مقاومت می تواند در برابر دنیای استکبار مقاومت کند، همگی به پشتوانه بسیج است.

استاندار فارس همچنین از نیروهای بسیجی، نظامی و انتظامی که نهایت تلاش و خویشتنداری را طی حوادث اخیر داشتند، تشکر کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر: