آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۲۵۵۱
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۳
پیام فرمانده سپاه فیروزآباد به مناسبت هفته بسیج:
بسم الله الرحمن الرحیم بسیج لشکر مخلص خداست" این جمله ماندگار بنیانگزارانقلاب اسلامی چه زیبا جایگاه و اهمیت بسیج را به تصویر کشیده است.و هفته بسیج یادآور ازخودگذشتی های فرزندان ایران اسلامی است که در طول عمر باعزت این نهاد مردمی، همواره در قامت تعهد، اخلاص، ایمان و تخصص ایفای نقش نموده اند.
بسیج لشکر مخلص خداست" این جمله ماندگار بنیانگزارانقلاب اسلامی چه زیبا جایگاه و اهمیت بسیج را به تصویر کشیده است.و هفته بسیج یادآور ازخودگذشتی های فرزندان ایران اسلامی است که در طول عمر باعزت این نهاد مردمی، همواره در قامت تعهد، اخلاص، ایمان و تخصص ایفای نقش نموده اند.
بسیج همیشه در صحنه بوده و در ادوار مختلف تاریخ انقلاب مایه سربلندی،و اقتدار کشور بوده است و درمواقع حساس، توانسته مظهر اتحاد و انسجام ملی باشد.
بسیج دیروز و در دوران دفاع مقدس فداکارانه در خط مقدم جبهه نبرد حق علیه باطل ایستاد و لحظه های نابی را در تاریخ این سرزمین ثبت کرد و امروز نیز در عرصه ای دیگر و این بار در میدان های فرهنگی، اقتصادی و سازندگی برای آبادانی این کشوردر جهاد است.
اینجانب ضمن تبریک این هفته به همه بسیجیان به ویژه مردم شریف شهرستان فیروزآباد که حقیقتا در دوران دفاع مقدس بسیجی وارمقاومت و پایداری کردندازدرگاه خداوند قادر ومتعال برای همگان آرزوی توفیق وسربلندی مسئلت می نمایم.

سرهنگ پاسدار محمدرسول رضایی
فرمانده سپاه ناحیه فیروزآباد
نام:
ایمیل:
* نظر: