گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۲۵۶۵
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۴
به همت تعلیم و تربیت سپاه سپیدان؛
کارگاه آموزشی تداوم سرگروههای حلقه های شجره طیبه صالحین شهرستان سپیدان با حضور 80 نفر از سرگروههای صالحین حوزه های تابعه به مدت یک روز در سپاه ناحیه سپیدان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان، حجت الاسلام محمودی مسئول تعلیم و تربیت ناحیه در این کارگروه آموزشی که با حضور سرگروههای حلقه صالحین در سپاه ناحیه سپیدان برگزار شد از حضور و فعالیتهای کلیه سرگروهای حلقه های شجره طیبه صالحین که با توجه به دستور اکید رهبری و اهداف عالیه بسیج فعالیت می کنند، تقدیر و تشکر کرد.

حجت الاسلام محمودی در خصوص اهمیت حلقه های شجره طیبه صالحین افزود: فعالیتها و قدمهایی خوبی در سطح شهرستان صورت گرفته و بحمدالله حضور فعالیتهای بسیجیان فراگیر شده و باید در آینده گستره فعالیتهای حلقه ها همه آحاد جامعه را فرا بگیرد .

مسئول تعلیم و تربیت سپاه سپیدان گفت: مهمترین ماموریت حلقه ها کیفی سازی فعالیت ها می باشد و باید در راستای این هدف مهم ، مربیان ، سرگروه ها و امکانات و تجهیزات هم کیفی سازی شوند تا به اهداف عالیه بسیج دست بیابیم

وی تصریح کرد: باید برای ادامه و تداوم حلقه ها به دنبال افرادی باشیم توانمند ، متعهد و پاک که بتوانند حلقه ها را مدیریت نمایند و من معتقد هستم در این شهرستان جوانان متعهد و کارآمد زیاد هستند ولی باید آنها را شناسایی کرد.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: