گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۲۵۶۸
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۸
فرمانده سپاه سپیدان خبر داد؛
فرمانده ناحیه سپاه سپیدان از برگزاری جلسه هماهنگی و برنامه ریزی گرامیداشت چهل سالگی بسیج در ناحیه با حضور فرمانده هان حوزه های مقاومت بسیج ،مسئولین معاونت های ناحیه و اقشار بسیج خبرداد.
به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان؛ سرهنگ پاسدار احمد جعفری در گفت و ‌گو با تنویر سپیدان بیان داشت: برنامه های پیشنهادی هفته بسیج از سوی حوزه های مقاومت بسیج با هماهنگی همراه با تشکیل کمیته های هفته بسیج اجرایی شد که با بهترین کیفیت انجام خواهند گرفت.


وی افزود : برنامه ها در سطح حوزه ها ، پایگاه های مقاومت بسیج خواهران و برداران همزمان با شروع هفته بسیج با حضور گسترده بسیجیان و همراه با دعوت از قشرهای مختلف مردم و مسئولان محلی برگزار خواهند شد.

 
وی با بیان عمده برنامه های هفته بسیج در سپیدان گفت: یادواره شهدای شهرستان، غبارروبی مزار مطهر شهدا و خاطره گویی دوران حماسه های هشت ساله و همچنین اجرای متنوع مراسمات فرهنگی ، هنری، ورزشی و نشست های بصیرتی و سرکشی از خانواده های معظم شهدا از عمده برنامه های با کیفتی هستند که انجام می گیرند.


سرهنگ پاسدار احمد جعفری فرمانده ناحیه سپاه سپیدان عنوان کرد : در راستای هماهنگی بیشتر بسیجیان با برنامه های هفته بسیج، جلسات متعددی در حوزه های مقاومت بسیج و پایگاه ها و دیگر اقشار بسیج برگزار می شود و حضور مردم و بسیجیان در مراسمات بسیج بطور قطع تاثیرگذار و مفید است.

 
وی با اشاره به جلسه هماهنگی هفته بسیج در سطح شهرستان بیان کرد :انشا الله بعد از جمع بندی تمامی برنامه های هفته بسیج ، برای هماهنگی بیشتر و اجرای متنوع برنامه ها ، جلسه ایی با حضور مسئولان ادارات شهرستان سپیدان برگزار و از همه ادارات در خواست خواهد شد همانند سال های گذشته در مراسمات باشکوه هفته بسیج در کنار مردم و بسیجیان حضوری پرشور و فعال داشته باشند .

در ادامه جلسه هماهنگی هفته بسیج هر کدام از فرمانده حوزه های مقاومت بسیج و معاونت های ناحیه و اقشار بسیج برنامه های پیشنهادی خود را اعلام و تاکید داشتند که امسال با بهترین کیفیت مراسمات را با شکوه ویژه ایی انجام و از همه آحاد مردم و بسیجیان در این باره دعوت بعمل خواهند آورد.

انتهای پیام/مسعود انصاری
نام:
ایمیل:
* نظر: