گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۲۵۶۹
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۹
با صدور پیام انجام شد؛
فرمانده سپاه سپیدان با صدور پیامی از بسیجیان و مردم برای مشارکت در راهپیمایی محکومیت اغتشاشات در شهرستان سپیدان دعوت کرد.
به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان و در آغاز هفته مقدس بسیج، سرهنگ پاسدار احمد جعفری فرمانده سپاه سپیدان با صدور پیامی از بسیجیان و آحاد مردم شهرستان، برای حضور در راهپیمایی محکومیت اغتشاشات در شهر اردکان دعوت کرد.

متن پیام سرهنگ جعفری به شرح زیر است:

بسم‎ الله الرحمن الرحیم

و لن یجعل الله للکافرین علی المؤمنین سبیلا (نساء / ۱۴۱)

امروز وابستگان استکبار جهانی به سرکردگی رژیم رو به زوال امریکا و پیاده‎نظام شیطانی‎اش رسمِ آشوب‎طلبی و وهمِ براندازیِ نظام اسلامی پیشه کرده‎اند؛ اما هرگز کار بدان‎جا نمی‎رسد که خورشید حقانیت ِاسلام و انقلاب اسلامی در اثر شعله‎های کینه شیاطین غروب کند؛ چرا که وعده خدای متعال است که «إن تنصرالله ینصرکم».

اگر دیروز فتنه‎گران و اشرار با آشوب در خیابان‎ها و به آتش کشیدن و تخریب اموال عمومی به بهانه معیشت و اقتصاد، نقاب از چهره برداشتند، اینک امت بصیر ایران علیرغم همه سختی‎ها و تنگناهای معیشتی، به تاسی از کلام امیر مومنان علی‎ (علیه‌السلام) که «الا و لایحمل هذا العلم الّا اهل البصر و الصّبر» به میدان بصیرت می‎آیند و صفوف خود را با فتنه‎گران جدا خواهند کرد.

در این میان بسیجیان و مردم انقلابی و ولایت مدار شهرستان سپیدان به مصداق آیهٔ شریفهٔ «وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّةٍ وَمِن رِباطِ الخَیلِ تُرهِبونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَعَدُوَّکُم»* صف در صف و در کنار آحاد مردم شریف ایران اسلامی، فردا به صحنه بروز و ظهور وحدت و بصیرت آمده و دِین خود را به انقلاب و اسلام ادا خواهند نمود و  به جهانیان ثابت می‎کنند که سنت الهی تغییر ناپذیر است و شیطان بزرگ و مجموعهٔ وابسته به آن، محکوم به فنا و نابودی‎ است؛ ان‎شاءالله

* هر نیرو و ابزاری که در قدرت دارید، برای مقابله با آنها [= دشمنان‌]، آماده سازید!، تا به وسیله آن، دشمن خدا و دشمن خویش را بترسانید. (انفال /۶۰)

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: