گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۲۵۷۴
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۵
همزمان با هفته بسیج؛
به مناسبت هفته بسیج کارگاه آموزشی کاهش آسیب های اجتماعی و شورای امربه معروف و نهی ازمنکر با حضور اعضای شبکه رضویون در حسینیه عاشقان ثارالله سپاه سپیدان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان؛ صبح امروز دوشنبه مورخ 98/09/04 و در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری و تحقق اهداف عالیه سپاه کارگاه یک روزه آموزشی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی سپاه و همکاری اداره بهزیستی سپیدان در حسینیه عاشقان ثارالله ناحیه  برگزار شد.

سروان پاسدار حمزه صدیق معاون اجتماعی سپاه سپیدان روز دوشنبه در حاشیه این کارگاه به تنویر گفت: در این کارگاه کارشناسان اداره بهزیستی شهرستان مباحثی مانند طلاق، کودک و همسرآزاری و غیره را برای حاضران تشریح کردند.

صدیق افزود: سپاه در مباحث محرومیت زدائی، برگزاری کارگاههای آموزشی و پیشگیرانه، آموزش نحوه زندگی به سبک اسلامی، ازدواج آسان، اجرای طرح کرامت و مشارکت با سازمانهای مردم نهاد و دستگاههای حمایتی و غیره در جهت کاهش دادن آسیب های اجتماعی تلاش می کند.

معاون اجتماعی سپاه سپیدان با قدردانی از تلاش ها و پیگیری های ارزشمند فرماندهی ناحیه، دادگستری و اداره بهزیستی شهرستان در خصوص اجرای برنامه های فرهنگی و آموزشی و محرومیت زدائی گفت: ورود سپاه در مقوله های آموزشی و فرهنگی در جهت فرهنگ سازی، ارائه برنامه های آموزشی و نشست های بصیرتی و کاهش دادن آسیب های اجتماعی تاثیر خوبی در جامعه دارد.
وی افزود: مقابله با آسیب های اجتماعی نیازمند تعامل و هم اندیشی و ارائه راهکارهای تاثیرگذار بوده که دستگاهها و ارگانهای مختلف می توانند، مکمل یکدیگر باشند و شاخص های خدمات را در اجتماع ارتقاء بخشند.

صدیق اظهار داشت: کارشناسان اداره بهزیستی در حوزه های مختلف خدماتی و اورژانس اجتماعی با تمام توان برای کاهش دادن آسیب های اجتماعی تلاش می کنند.

صدیق همچنین در مورد کارگاه آموزشی شبکه رضویون اظهار داشت: این کارگاه آموزشی باهدف تذکر لسانی و رویکرد ایجابی برگزار می‌شود تا شیوه‌ها و روش‌های اقناعی احیای فریضتین در جامعه نهادینه شود.

صدیق با بیان اینکه احیای فریضه امربه‌معروف به معروف ونهی از منکر رسالت آحاد جامعه و مسئولان می‌باشد گفت: تحقق فریضه امربه‌معروف ونهی از منکر در جامعه توسط دلسوزان جامعه با تذکر لسانی و رویکرد ایجابی در دستور کار است.

در پایان مراسم از آمرین به معروف و ناهیان از منکر در هفته بسیج تقدیر و تشکر بعمل آمد.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر: