گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۲۵۷۶
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۲
سردار وجدیان:
فرمانده یگان هوافضای سپاه پاسداران استان فارس با بیان اینکه بسیج مرز ندارد، گفت: بسیج تمام نقشه‌های پیچیده‌ دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی ایران را درهم می کوبد.
به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان؛ سردار وجدیان پیش از ظهر امروز در جمع بسیجیان شهرستان سپیدان اظهار کرد: امروز در جمع بسیجیانی هستیم که بوی خوش عطر شهادت می‌دهند.

فرمانده یگان هوافضای سپاه پاسداران استان فارس با بیان اینکه ۴۰ سال از طلوع بسیج می‌گذرد، گفت: طی ۴۰ سال اخیر جبهه باطل تمام‌قد در مقابل نظام جمهوری اسلامی ایران که محور جبهه حق در دنیا است ایستاده و برای تنگ کردن عرصه بر مردم تلاش کرده است.

وی بابیان اینکه در هر برهه‌ای از انقلاب اسلامی شاهد تلاش دشمن برای زدودن تفکر بسیجی بوده‌ایم، گفت: از آنجا که بسیج و بسیجی برای یاری دین خدا برخاسته نصرت الهی دارد و همین باعث شده بسیج در تمام صحنه‌های انقلاب اسلامی نقش‌آفرینی کند.

سردار وجدیان اظهار کرد: تبعیت جامعه از ولایت فقیه باعث رفع مشکلات می‌شود و جامعه را به سر منزل مقصود می‌رساند و عدم تبعیت از ولایت باعث گمراهی و ظلالت خواهد شد.

وی با بیان اینکه بسیج مرز ندارد، گفت: بسیج تمام نقشه‌های پیچیده‌ دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی ایران را درهم می کوبد چراکه بسیجیان از دل مردم جوشیده و نشان داده‌اند همواره در کنار مردم بوده‌اند.

فرمانده یگان هوافضای سپاه پاسداران استان فارس با یادآوری اینکه بسیجیان در طول ۸ سال دفاع مقدس نشان دادند از ایستادن در مقابل دشمنان نمی‌هراسند کما اینکه در فتنه‌های امنیتی ۷۸، ۸۸ و ۹۶ نیز دشمن با بسیج کنار زده شد به حضور پرشور مردم  استان فارس در راهپیمایی حمایت از اقتدار و امنیت کشور اشاره کرد و اظهار داشت: خوشبختانه مردم فارس و بالاخص سپیدان همواره پای آرمان‌های نظام ایستاده اند و بار دیگر با حضور پر شور خود در راهپیمایی اخیر این موضوع را به اثبات رساندند.

وجدیان با بیان اینکه دشمنان از مدت ها قبل برای چنین فضایی برنامه ریزی کرده بودند اما سخنان مقام معظم رهبری تمام برنامه‌های دشمنان را خنثی کرد، گفت: دشمن تمام تلاش خود را برای ایجاد مانع در مسیر انقلاب بکار گرفته است اما دشمنان ما همواره شکست خورده و باز هم شکست خواهند خورد.

سردار وجدیان اظهار کرد: امروزه آنهایی که قول‌های بیهوده می‌دهند که با برجام تمام مشکلات ایران حل می‌شود حرف آن‌ها چیزی جز دروغ نبوده است.

وی افزود: امروزه بسیجیان سد راه عوامل نفوذی در کشور هستند، جریان نفوذی که می‌گوید آب، هوا و مشکلات مردم با برجام حل می‌شود.

سردار وجدیان ادامه داد: اما دیدند با برجام مشکلی حل نمی‌شود،  و می‌گویند که برجام را ما نیاوردیم.

فرمانده یگان هوافضای سپاه پاسداران استان فارس بیان کرد: 3 سال است که رهبر برای حل مشکلات تنها یک راه حل را برای آن متصور است آن هم در برابر مشکلات و تحریم‌ها باید ایستادگی و مقاومت کرد.

وی تاکید کرد: شما بسیجیان با ایستادگی و مقاومت پاسخ محکمی به عوامل نفوذی خواهید داد.

وجدیان تصریح کرد: دولت باید دولت اسلامی باشد و دولتی را باید دنبال کنیم که به دنبال حمایت از حقوق بگیران نجومی نباشد.

سردار وجدیان در پایان افزود: دولتی باید حامی مستضعفین و فصل‌الخطابش سخنان رهبری باشد.

انتهای پیام/


نام:
ایمیل:
* نظر: