گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۲۵۷۸
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۳
با حضور سردار محمد جعفر اسدی؛
با حضور فرمانده سابق نیروی زمینی سپاه و در راستای زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا، از سردیس ورودی شهرک شهید قاضی سپیدان در بلوار ورودی این شهرک رونمایی شد.
به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان صبح امروز پنج شنبه مورخ 98/09/07 و در ششمین روز از هفته بسیج؛ مراسم رونمایی از سردیس ورودی شهرک شهید قاضی سپیدان با حضور سردار محمد جعفر اسدی، سرهنگ جعفری، سید علاء الدین خادم، جوادی جهرمی، مهندس رهنما و جمعی از اعضای شورای شهر سپیدان در مکان ورودی این شهرک برگزار شد.

عبدالمطلب رهنما، شهردار سپیدان، در حاشیه افتتاح این سردیس از ساماندهی دیگر شهرک ها و میدان های شهر سپیدان خبر داد و تصریح کرد: در طراحی مبلمان شهري، بايد ارسال پيام براي شهروندان با توجه به زبان و خصيصه های فرهنگی و هويت هر شهر باشد، تا براي شهروندان قابل لمس تر بوده و با مردم ارتباط بصری برقرار كند.

وی بیان داشت: اقدام حوزه خدمات شهری در جهت تهیه و نصب این المان ها گامی در راستای استفاده از المان های گوناگون برای زیبا سازی شهر و گسترش فرهنگ ملی و مذهبی به شمار می آید و امیدواریم با نگاه جامع تر به مسایل ملی، آیینی و مذهبی، شاهد ارتقای سطح کیفی و کمی این المان ها در مبلمان شهری باشیم.

رهنما با بیان اینکه هدف مدیریت شهری ایجاد محیطی آرام و سالم است که آسایش و غنای زندگی در آن ممکن باشد افزود:  آسایش را می‌توان در تامین نیازهای اولیه شهروندان تعریف کرد، اما غنای زندگی هنگامی پدید می‌آید که معنویت و هنر در محیط های شهری بروز پیداکند.

شهردار سپیدان ارتقای آگاهی های عمومی، معرفی نمادها و ارزش های فرهنگی، بهسازی محیط شهر، ایجاد انگیزه برای معرفی سبک ها و سنت های هنری و هویت بخشی به فضاهای شهری  را بخشی از نقش و کارکرد المان های شهری عنوان کرد.

رهنما عنوان كرد: سردیس ها و المان های نصب و پیش بینی شده در شهر سپیدان با موضوع هاي فرهنگي، مذهبي، بومي، ملي و نمادي در مناطق مختلف نصب می شود و نصب سردیس شهید عزیز قاضی در راستای این. مهم میباشد.

لازم بذکر میباشد شهید عزیز قاضی فرماندار سابق سپیدان و طراح و بنیان گذار این شهرک میباشد که در تاریخ 8 بهمن سال 1365 در عملیات کربلای 5 در منطقه شلمجه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/



نام:
ایمیل:
* نظر: