گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۲۵۷۹
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۶
همزمان با هفته بسیج؛
یادوراه سرداران و چهارصدشهید سپیدان همزمان با هفته بسیج با حضور اقشار مختلف مردم، رزمندگان اسلام، بسیجیان، علما، طلاب، روحانیون و جوانان و نوجوانان در مسجد جامع اردکان برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان صبح امروز پنج شنبه مورخ 98/09/07 و همزمان با هفته بسیج یادواره سرداران و چهارصد شهید شهرستان ولایتمدار شهرستان سپیدان با حضور اقشار مختلف مردم در مسجد جامع شهر اردکان برگزار شد.

سردار محمد جعفر اسدی فرمانده سابق نیروی زمینی سپاه در این یادواره بیان داشت: یادواره‌های شهدای والامقام برای ما یک فرصت و بستر مناسب است تا جوانان و نسل امروز و فردای کشورمان را با ترغیب برای حضور در این مراسمات معنوی دعوت کرده و آرمان‌های مقدس شهدا را برای آنان تشریح کنیم.

سردار اسدی اظهار کرد: دشمنان انقلاب اسلامی با برنامه‌‌ریزی از قبل خواب‌های بدی برای انقلاب اسلامی در اغشاشات اخیر تعبیر کرده بودند که تمامی برنامه‌ریزی‌ و هزینه آنان در ۴۸ ساعت بر باد رفت.

وی با تاکید بر اینکه دشمن فهمیده که بسیجی همیشه فاتح میدان است، عنوان کرد: بسیج بعد از ۴۰ سال از عمر پر برکت انقلاب اسلامی به یک درخت تنومند و ریشه‌داری تبدیل شده که به عنوان امید عدالتخواهان و مظلومان عالم بوده و الگویی برای آنان نقش آفرینی می‌کند.

اسدی با اشاره به اینکه درخشش بسیج در غرب آسیا بر دوست و دشمن پوشیده نیست، ابراز کرد: بسیج در ۸ سال دفاع مقدس به گونه‌ای نقش‌آفرینی کرد که تمامی نقشه‌های شرق و غرب را نقش برآب کرد و در این جنگ یک وجب از خاک ایران از دست نرفت.

وی خاطرنشان کرد: سید حسن نصرالله به عنوان یک بسیجی در مقابل استکبار جهانی ایستاده و آنان را گیج کرده ‌زیرا دشمن هرگز فکر نمی‌کرد مرام بسیجی اینگونه قدرتمند و بااقتدار باشد.

معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا(ص) ادامه داد: دشمن در ۴۰ سال اخیر با داشتن بزرگترین امکانات و ناوگان دریایی و ناز کردن به قدرت نظامی خود نتوانسته کوچک‌ترین ضربه به ایران ‌وارد کرد و با چشمان خود دیدند که چگونه تفنگداران آمریکایی در مقابل اقتدار فرزندان بسیجی این مملکت زانو زدند.

اسدی با تاکید بر اینکه دنیای استکبار از نام بسیج وحشت دارد، افزود: تفکر بسیجی می‌تواند در ۴۰ ساله دوم انقلاب اسلامی سیاست این مملکت را در ریل مقابله باشیطان قرار دهد و مشکلات اقتصادی را برطرف کند.

وی خاطرنشان کرد: سایه جنگ را بسیجیان از سر این ملت برداشتند و اگر مملکت دست برخی‌ها بود تا الان ده‌ها بار تحویل شیطان بزرگ داده بودند و این را ژنرال‌های آمریکایی می‌دانند با حضور بسیج نمی‌توانند کار کنند.

اسدی با بیان اینکه بسیجیان نقشه‌های شوم دشمن در آشوب‌های اخیر را در ۴۸ ساعت نقش برآب کردند، بیان کرد: بدون شک در صورت سپردن بسیاری از مسئولیت‌ها و جایگاه‌های مهم و حساس به جوانان بسیجی بسیاری از مشکلات کنونی در کمترین زمان ممکن برطرف می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه در صورت حفظ نکردن بسیج توسط مسئولان بدون شک خود نخستین چوب را خود مسئولان می‌خورند، خاطرنشان کرد: ضروری است بسیج به عنوان یادگار بزرگ حضرت امام(ره) پاس بیش از پیش توسط مسئولان پاس داشته شود.

سردار اسدی در خاتمه افزود: فرهنگ شهادت از تفکر بسیجی سرچشمه می‌گیرد که با ایثار، شجاعت، ولایتمداری عجین شده است. کسانی که به‌دنبال شناخت شهدا هستند باید تفکر بسیجی را دنبال کنند.


انتهای پیام/


نام:
ایمیل:
* نظر: