آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۲۵۸۰
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۸
به گزارش تنویر سرهنگ دوم پاسدار شهرام افشاریان در صبحگاه مشترک اقشار مختلف بسیجیان به مناسبت پنجم آذرماه سالروز تشکیل بسیج گفت :امروز بسیج 40 ساله شده است و شعار بسیج امسال خدمت، جهاد و شهادت است که در این 40 سال همواره این صفات را تداعی بخشیده است.

وی خطاب به بسیجیان حاضردر میدان افزود: به خود ببالیدکه در مکتبی حاضر شده اید که امروز حقیقتا در عرصه داخلی و منطقه ای مدل و نمونه ای ندارد. کشورهایی که در برخی مقاطع دچار مشکل و فتنه شدند، از شجره طیبه بسیج الگو گرفته اند. امروز شاهدیم که با مدل بسیجی رفتار کردن، در هر عرصه ای موفق حاصل خواهد شد  که شاهد آن کشورها و حوادث مختلف است.

ایشان در ادامه به شاخص های مهمی از قبیل ولایتمداری،بصیرت ودشمن شناسی که بایستی در رفتار وعمل بسیجیان وجود داشته باشد اشاره نمود

در ادامه امام جمعه شهرستان کازرون حجت الاسلام والمسلمین صباحی به ایراد سخنرانی پرداخت و بیان داشت:اینکه امروز دشمن جرات توهین و جسارت هایی که در دوران معصومین داشتند را نمی توانند نسبت به رهبر ما پیش ببرند، بخاطر این است که امروزتفکر بسیجی برجامعه حاکم است  جمله ای از امام ندیدم که بفرماید افتخار می کنم بجز در رابطه با بسیجی بودن ایشان که فرمودند افتخار می کنم خود یک بسیجی هستم مسیر حرکت بسیج روشن است. یکی تبعیت از رهبری و دوم معنویت بسیج از ویژگی های مسیر بسیج است.

حجه الاسلام صباحی افزود: دوماه دیگر تا انتخابات فرصت داریم، اولین کار اینکه نباید اجازه سواستفاده به دشمن بدهیم و آمادگی همه جانبه برای گرفتن بهانه از دشمن داشته باشیم.

اگر کسی می خواهیم کسی را انتخاب کنیم، باید سابقه بسیجی اش را نگاه کنیم آنچیزی که مایه بالندگی مملکت است روحیه بسیجی است. وظیفه هر بسیجی حضور در انتخابات و شور انتخابات، سپس انتخاب اصلح و گرفتن بهانه از دشمن است

 

نام:
ایمیل:
* نظر: