آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۲۶۰۱
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۳
مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس فارس در یادواره شهدای روستای گاوکشک :

به گزارش تنویر، سرهنگ پاسدار سعید کوشکی جهرمی با بیان اینکه وصیت‌نامه شهدا را باید همه مطالعه کنند و از آن الگوبرداری کنند گفت: هر جا فرهنگ ارزشمند شهادت و ایثار حاکم باشد جامعه از گزند دشمن مصمون خواهد ماند و دشمن با شکست روبرو خواهد شد.

سرهنگ پاسدار سعید کوشکی جهرمی در مراسم یادواره 16 شهید روستای گاوکشک شهرستان کازرون با بیان اینکه شهدا دلاور‌مردانی بودند که در سخت‌ترین شرایط و در غربت امام و ارزش‌های انقلاب اسلامی را همراهی کردند و در این راه خون خود را نثار کردند اظهار داشت: باید جامعه ما و به خصوص مسئولان وصیت نامه شهدا را مطالعه کنند و از آن الگو‌برداری در جهت خدمت به جامعه و دفاع از دستاوردهای انقلاب بهره برداری کنند.

وی با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه باعث مصون ماندن از گزند دشمن خواهد شد گفت: این فرهنگ دوران دفاع مقدس است که دشمنان نظام را در طول چهل سال گذشته با شکست روبرو کرده و این ارزش‌ها باید در جامعه حاکم  و به نسل های آینده منتقل شود.

کوشکی بیان داشت: مردمی که در دوران دفاع مقدس از خود جانفشانی داشتند و در حال حاضر نیز مدافع وطن و حرم اهل بیت هستند را نباید نامحرم دانست و باید تمامی برنامه‌ها و مشکلات جامعه را با مردم در میان گذاشت تا مردم در جریان امور کشور قرار گیرند نه اینکه آنها را نامحرم و در جریان امور نگذاریم تا مشکلاتی پیش بیاد و دشمنان نظام ازآن بهره برداری کنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس گفت: این مردم برای حفظ انقلاب اسلامی از جان خود گذشته‌اند و در مقابل توطئه‌های دشمنان ایستادگی کردند و نباید در شرایط سخت اقتصادی به مردم شک وارد کرد و مردم را در شرایط سخت قرار داد.

این رزمنده دوران دفاع مقدس تصریح کرد: شهدا پیش قراولان پذیرش جهاد و شهادت در جامعه بودند و در این راه از هیچ کوششی دریغ نکردند و بزرگترین سرمایه خود که جان خود بود در این راه نثارکردند و باید با برپایی مراسم های گرامیداشت و یادواره ها نام آنها را گرامی بداریم چرا که ما نیازمند شهدا هستیم و آنها زنده هستند و در نزد پروردگار خود روزی میخورند و ما باید از بصیرت ایمانی و فهیم بودن آنها الگو برداری کنیم.

وی متذکر شد: امروز جهان از برکت و ثمره خون شهدا بهره مند شده و در بسیاری از کشورهای همسایه ثمره آن را می‌بینیم و در گوشه و کنار جهان در حال نمایان است و این همان فرهنگ و روحیه جهادی و ایثار است که در حال منتشر است و دشمن را در شک فرو برده و دشمن از آن هراسان است.

در پایان این مراسم با اهداء لوح تقدیر و هدایا از 16 خانواده شهید روستای گاوکشک کازرون تقدیر شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: