پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۶:۳۸:۰۴
کد خبر: ۱۲۲۶۱۵
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۰۵:۵۵
فرمانده قرارگاه حضرت زینب(س):
فرمانده قرارگاه حضرت زینب(س) گفت: انقلاب اسلامی مشکلی ندارد، ما پول،تکنولوژی، ذخایر ارزی و .... داریم اما در انتخاب مشکل داریم و تغییرات را مردم می توانند ایجاد کنند، رهبری، سپاه و دستگاه قضایی نمی توانند تغییرات ایجاد کنند.

به گزارش تنویر سردار رحیم نوعی اقدم در مراسم شبی با رزمندگان اسلام که شب گذشته(دوشنبه شب) در مجتمع فرهنگی مسلم ابن عقیل شهر مهر برگزار شده بود ضمن بیان اینکه رهبری ما را خدمتگذارمردم خوانده است بیان داشت: حاضریم برای اینکه غبار غم و ناامنی روی یک تار موی دختر 5 ساله ایرانی ننشیند 100 بار جان خود را در رکاب رهبرمان برای مردم فدا کنیم.

وی ادامه داد: در نظام جمهوری اسلامی مردم ولی نعمت و ارباب هستند و ما مسئولین تمام دارائی و مشروعیت خود را از مردم داریم، مردم انقلاب کردند و این انقلاب متعلق به مردم است و من بر دست مسئولی که خود را نوکر مردم می داند بوسه می زنم.

نوعی اقدم با بیان اینکه استراتژیک ترین پایگاه مردمی انقلاب اسلامی در دورترین نقاط کشور است و هرچه از مرکزیت دور می شویم پایگاه مردمی قدرتمند و عالی است گفت: در کشوری که مسئولین در قایقی سوار هستند که روی خون شهدا شناور است، خدا در مناطق محروم و در ترک دیوراهای گلی روستاهای گمشده است.

وی با بیان اینکه خود خداوند خون بهای شهیدان است و با پاک کردن اسم شهید از کوچه ها از عزت شهدا کم نمی کند تصریح کرد: اگر امام حسین(ع) کشتی نجات است، شهدا هم کشتی نجات هستند و مردم می تواند خواسته های خود را از گمنام ترین شهید در دورترین روستا بگیرد.

فرمانده قرارگاه حضرت زینت(س) در سوریه با بیان اینکه ما دونوع بسیجی داریم که یک نوع آن امثال کسانی هستند که این مراسم را برپا کردند و در تمامی مراسم ها و عرصه ها حضور دارند که در واقع سپر بلای جامعه و فرشتگان الهی هستند، اظهار داشت: ولی مقام معظم رهبری هرکس را که کوچکترین عشقی به نظام جمهوری اسلامی دارد بسیجی می داند، پس می توان گفت همه ما بسیجی هستیم.

مشکلات کشور از انتخاب ماست/جمهوری اسلامی از هر جریانی در مقابل آمریکا حمایت کرده پاینده است

وی با بیان اینکه آمریکا انقلاب اسلامی ایران را قدرت سوم جهان می داند و پس از انقلاب اسلامی تمام روسای جمهور آمریکا دستور حمله به ایران را صادر کرده اند و ترامپ تا کنون دوبار این دستور را صادر کرده تاکید کرد: به دلیل اینکه آن ها نمی دانند پس از حمله با چه استعداد نیروی انسانی در ایران و جهان روبرو می شود، جنگ را آغاز نمی کنند و این معنی بسیج است.

نوعی اقدم گفت: پس از انقلاب اسلامی تا کنون ایرانِ در تحریم و تهدید و جنگ به آنچه خواسته رسیده و آمریکا هرچه بر علیه ایران خواسته به آن نرسیده است.

وی ادامه داد: آمریکا خواست انقلاب پیروز نشود، شد، خواست ایران در جنگ نابود شود، ما پیروز شدیم، طالبان و القاعده را سازماندهی کرد تا ایران را نابود کنند، آن ها را در نطفه خفه کردیم، داعش را برای نابودی ایران سازماندهی کرد اما به هدفش نرسید، آمریکا گفت اسد باید برود و تمام کارشناسان دینا این حرف را تایید کردند اما رهبر معظم انقلاب اسلامی گفتند آمریکا غلط می کند و کارشناسان اشتباه می کنند، اسد باید بماند و ماند.

این یادگار هشت سال دفاع مقدس حزب الله را خط مقدم آزادگی، اسلام و انقلاب در مقابل زیاده خواهی های خط مقدم استکبار جهانی اسرائیل غاصب دانست و گفت: زمانی که می خواستیم حزب الله را سازماندهی کنیم آقای حافظ اسد به ما کمک کرد و امروز استکبار جهانی در صدد بود با برداشتن اسد و روی کار آوردن مهره خود از ورود ایران به سوریه جلوگیری کند و حزب الله را در محاصره از بین ببرد.

مشکلات کشور از انتخاب ماست/جمهوری اسلامی از هر جریانی در مقابل آمریکا حمایت کرده پاینده است

فرمانده قرارگاه حضرت زینب(س) اظهار داشت: جمهوری اسلامی از هر جریانی که در مقابل آمریکا ایستاده دفاع کرده، پاینده و برقرار است و این قدرت و ادبیات بسیج است.

وی با بیان این که آمریکا تا 50 سال دیگر هم نمی تواند به ایران حمله کند، تاکید کرد: وقتی آمریکا به رئیس جمهور و وزیر امور خارجه ما ویزا نمی دهد یعنی به غیر از اینکار هیچ غلطی نمی تواند انجام دهد.

نوعی اقدم با بیان اینکه ایران و ایرانی را به شهامت، شجاعت، عزت و قهرمانی می شناسند و در دنیا هیچ اتفاقی بدون اطلاع ایران نمی افتد، تاکید کرد: آمریکا می خواهد که ما از او بترسیم و نتوانیم از خودمان دفاع کنیم، پس مشکل ما با آمریکا هیچ وقت حل نخواهد شد و باید به فکر استقلال خود باشیم و همه چیز را خودمان درست کنیم.

وی در ادامه صحبت های خود به مشکلات جاری کشور پرداخت و گفت: زمانی که رئیس قوه قضائیه دزدان بیت المال را گرفت، عده ای ناراحت شدند و این دو دلیل دارد یا خود دزدند یا در مال دزدی شریک هستند.

فرمانده قرارگاه حضرت زینب(س) با بیان اینکه برخی به بازداشت روح الله زم مدیر کانال معاند آمد نیوز واکنش نشان دادند، بیان داشت: ناراحتی آن ها از این است که ما زم را با لپ تاپ و موبایلش دستگیر کرده ایم و اطلاعات تمامی رابطین و شماره تلفن های آن ها را داریم.

وی با بیان اینکه که کسی که خانواده خود را خارج از کشور فرستاده در شرایط بحران کنار مردم نمی ماند بیان داشت: در این مملکت آدم تمام شه که باید سرنوشت و آینده مردم را به کسی بسپارند که 90 درصد وجود خود را به دشمنان مردم سپرده است.

نوعی اقدم گفت: انقلاب اسلامی مشکلی ندارد، ما پول،تکنولوژی، ذخایر ارزی و .... داریم اما در انتخاب مشکل داریم و تغییرات را مردم می توانند ایجاد کنند، رهبری، سپاه و دستگاه قضایی نمی توانند تغییرات ایجاد کنند.

وی ادامه داد: تا زمانی که با یک شام، صحبت کردن رای بدهیم وضعیت تغییر نخواهد کرد، باید احساس مسئولیت کنیم و به کسی رای بدهیم که خود را نوکر مردم بداند.

مشکلات کشور از انتخاب ماست/جمهوری اسلامی از هر جریانی در مقابل آمریکا حمایت کرده پاینده است

فرمانده قرارگاه حضرت زینب(س) اظهار داشت: باید به کسی رای بدهیم که پاکدست باشد، نه به کسی که فرزند او خارج از کشور باشد و از دستگیری امثال روح الله زم و دانیال زاده ناراحت شوند.

وی با اشاره به اغتشاشات بنزینی بیان داشت: بنزین باید گران می شد و این لازمه مملکت بود، ما از گران شدن بنزین ناراحت نیستیم، اما از ادبیات رفتاری مسئولین و از اینکه که مردم را به حساب نمی آورند ناراحتیم.

نوعی اقدم با بیان اینکه اگر نگوییم نحوه ی اعلام نرخ بنزین خائنانه بود، از روی عصبانیت بوده است بیان داشت: پنجشنبه شب بنزین گران شد، اگر تخریب و حمله هماهنگ نبود؟ چرا جمعه اتفاقی رخ نداد و روز شنبه به صورت هماهنگ و در ساعتی مشخص وارد خیابان شدند.

وی ادامه داد: تهران پانصد میدان دارد اما در 10 میدان که فرستنده های خارجی نصب بود دست به تخریب زدند و اتفاقات لحظه به لحظه مخابره می شد و یک ساعت و نیم بعد بعد از شروع درگیری ها ترامپ، منافقین، سلطنت طلب و ... از آشوبگران اعلام حمایت کردند.

مشکلات کشور از انتخاب ماست/جمهوری اسلامی از هر جریانی در مقابل آمریکا حمایت کرده پاینده است

فرمانده قرارگاه حضرت زینب(س) گفت: مقام معظم رهبری شیطنت در امر بنزین را متوجه شد و یک تصمیم بی جا و به شیوه ی غلط را به سران سه قوه تعمیم داد و تایید کرد، تا من و شما به خیابان نرویم و مرد از نامرد جدا شود.

سردار رحیم نوعی اقدم فرمانده قرارگاه حضرت زینب(س) در پایان صحبت های خود اظهار داشت: پس از تایید تصمیم سران قوا توسط رهبری، تمام مظلومین که به حق می خواستند به شیوه ی گران شدن بنزین اعتراض کنند کنار آمدند و نامردها وارد خیابان شدند و شما می بایست این شورش ها را جمع می کردید، این مملکت متعلق به شماست، باید مواظب باشید.

وی ادامه داد: قیام کنید و برای خودتان نوکرانی انتخاب کنید که به شما خیانت نکنند.

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: