سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۹:۰۶:۴۶
کد خبر: ۱۲۲۶۳۶
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۳
نشست صمیمی فرمانده ناحیه بسیج بقیه الله (عج) شیراز با مسئول پایگاه بسیج علمی شهید جعفری
فرمانده ناحیه بسیج بقیه الله (عج) شیراز گفت: مسئله علمی و فعالیت های دانش بنیان از اولویت های فکری بنده بوده و در ابتدای شروع مسئولیتم در این ناحیه، ایجاد و تقویت پایگاه های علمی را در دستور کار خود قرار داده و به دنبال دستیابی به علم نافع برای جوانان این مرز و بوم به ویژه بسیجیان عزیز هستیم .

سرهنگ مجید علیپور فرمانده ناحیه بسیج سپاه بقیه الله (عج) در این نشست بیان کرد : بسیج متشکل از همه انواع اقشار جامعه هست که یکی از اقشار تاثیر گذار قشر علمی و فرهیخته می باشد. در هرجایی که از توان و ظرفیت نخبگان بهره گیری گردد قطع به یقین مسیر کمال و سعادت سریعتر پیموده خواهد شد و پیشرفت کشور در گرو حضور نخبگان در امورات اجرایی می باشد.

سرهنگ علیپور اذعان داشت:  در  برنامه سال علمی ناحیه یک پایگاه علمی در نظر گرفته شده که بحمدالله این مهم در این ناحیه با قوت و کیفیت بالا و چشم گیرانجام پذیرفته و مجتمع سه طبقه جنب مسجد ابوالفضل (ع) به فعالیت علمی مشغول می باشد لیکن به این مقدار نیز بسنده نکرده و سایر حوزه های مقاومت را نیز در این موضوع مشغول کرده و در نظر داریم به حول قوه الهی در هر حوزه مقاومت یک پایگاه بسیج علمی دایر گردد.

وی افزود : اگر زمانی برخی کشور ها ادعای قدرت و اقتدار داشته و بعضا گردنکشی هایی نیز کرده اند ناشی از اتکا به علم و دانش و فناوری های نوینی بود که در اختیار داشتند و از این طریق بر سایر ممالک مسلط می شده اند لیکن امروز با ورود متخصصان جوان و متعهد و انقلابی و عزم راسخ بر ارتقا سطح علمی کشور و پیشرفت در حوزه های علوم انسانی و پزشکی و مهندسی و همچنین نظامی، همه معادلات غرب را بر هم ریخته و روز به روز عرصه را بر متخاصمان تنگ تر و تحریم ها را بی اثر تر می کنند.

فرمانده ناحیه بسیج بقیه الله (عج) شیراز  گفت: مسئله علمی و فعالیت های دانش بنیان از اولویت های فکری بنده بوده و در ابتدای شروع مسئولیتم در این ناحیه، ایجاد و تقویت پایگاه های علمی را در دستور کار خود قرار داده و به دنبال دستیابی به علم نافع برای جوانان این مرز و بوم به ویژه بسیجیان عزیز هستیم .


نام:
ایمیل:
* نظر: