کد خبر: ۱۲۲۶۴۸
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۵
امام جمعه خفر بیان کرد
با توجه به نام گذاری سال جاری به اسم رونق تولید می توان از مصلاهای برگزاری نماز جمعه شهرستان ها حداکثر استفاده را جهت افزایش تولیدات داخلی و اشتغال زایی استفاده کرد.

استفاده حداکثری از ظرفیت مصلای نماز جمعهامام جمعه شهرستان خفر در مصاحبه با روابط عمومی بسیج سازندگی گفت: مصلاهای برگزاری نماز جمعه شهرستان ها در طول هفته فقط 2 ساعت برای برگزاری نماز جمعه استفاده می شود و می توان در ساعت های غیر،در طول هفته به جهت پیشرفت و ارتقاء سطح تولیدات داخلی و راه اندازی اشتغال استفاده کرد.

حاج آقا روحانی افزود: در مصلای نماز جمعه خفر هم اکنون بیش از 70 خیاط مشغول به خیاطی و کسب درآمد از این کار می باشند.

کارآفرین برتر شهرستان خفرخانم زینب فرهمند گفت: نزدیک به 100 خانم نیازمند و تحت پوشش کمیته پس از گذراندن دوره های آموزشی و یادگیری در سال گذشته اکنون نزدیک به یکسال است که در این کارگاه مشغول به خیاطی و کسب درآمد هستند.


                                         استفاده حداکثری از ظرفیت مصلای نماز جمعه

فرهمند ضمن تقدیر و تشکر از سازمان بسیج سازندگی در ادامه افزود: هیئت رزمندگان اسلام خفر و سازمان بسیج سازندگی استان فارس دو ارگان مهم در راه اندازی این کارگاه خیاطی می باشند که همین جا هم از مسئولین هیئت رزمندگان و هم از مسئولین بسیج سازندگی استان کمال تشکر را دارم.

وی در پایان گفت:کارگاه خیاطی که با تلاش فراوان راه اندازی شده است هم اکنون نیاز به توجه و حمایت بیشتر مسئولین برای ادامه کار خود دارد.
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: