کد خبر: ۱۲۲۶۷۴
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۵
هشدار فرمانده سپاه خرم بید به جوانان انقلابی صفاشهر:
سرهنگ ستاری فرمانده سپاه خرم بید در جمع بسیجیان هیات انصار ولایت صفاشهر گقت: تمدن نوین اسلامی به محوریت ایران اسلامی در حال رقم زدن دوران حساسی از تاریخ سرنوشت ساز بشریت می باشد.
به گزارش روابط عمومی سپاه خرم بید، سرهنگ ستاری فرمانده سپاه خرم بید در جمع بسیجیان هیات انصار ولایت صفاشهر گقت: تمدن نوین اسلامی به محوریت ایران اسلامی در حال رقم زدن دوران حساسی از تاریخ سرنوشت ساز بشریت می باشد.
ستاری با اشاره به آیه «و نرید ان نمن علی الذین استضعفوا فی الارض...» افزود: قطعا ما اعتقاد داریم که وعده خدای متعال محقق خواهد شد و مجاهدت جریان جبهه حق نهایتا به سرانجام مبارکی منتهی خواهد شد.
وی گفت: انقلاب اسلامی  توانست با احیای تمدن راهبردی پیغمبر اسلام(ص) مجدد با غلبه بر طاغوتیان زمان،با رهبری مردی از سلاله نبوی عزت را به ملت ایران برگرداند و مایه دلگرمی آزادیخواهان عالم شد و همین عامل موجب شد بار دیگر در تاریخ استکبار طعم تلخ ذلت و خواری را به دست مستضعفین  بچشد و همین عامل  دشمنی این فرعونیان زمان بر علیه ملت غیور ایران اسلامی در طول این سالها شده  است.
ستاری در بین این جوانان گفت: زنجیره تمدن اسلامی در حال تکمیل شدن است و می رود تا این انقلاب ان شاءالله در آینده نه چندان دور زمینه ساز تشکیل حکومت جهانی حضرت صاحب الزمان(عج) شود.
ستاری ادامه داد: با عمل کردن به طرح راهبردی گام دون انقلاب اسلامی که توسط رهبری حکیم انقلاب اینک پیش روی ماست قطعا ما وارد عرصه جدیدی از پیشرفت وتوسعه و عدالت خواهیم شد که لازمه این کار نیت خالص وحرکت جهادی همه مسئولین ومردم می باشد.
فرمانده سپاه خرم بید با اشاره به سالروز شهادت شهید آیت اله دکتر مفتح گقت: مراقب باشیم شیاطین، انقلابی گری را موجب بوجود آمدن کمبودها و نواقص معرفی نکنند و القاء نمایند که راه گریز از مشکلات فعلی، سازش و همراهی و همکاری با غرب می باشد و امروز وظیفه همه ما تبین دستاوردهای عظیم این چهل ساله که حاصل تفکر انقلابی جوانان دانشمند ایران اسلامی در زمینه هایی مثل دسترسی به دانش سلول های بنیادی و نانو و... هست
ستاری بدون هرگونه تعارف و مماشات مطرح کرد: این موضوع که این کاستی ها  پس از چهل سال انقلاب، حاصل تفکرات غیر انقلابی و امید به دنیای استکبار می باشد.
برچسب ها: وحید ستاری ، خرم بید
نام:
ایمیل:
* نظر: