جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۰۹:۳۶:۳۹
کد خبر: ۱۲۲۶۸۷
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۲
توسط سپاه ناحیه بقیه الله (عجّل الله تعالی فرجه الشریف) شیراز صورت گرفت:
سپاه ناحیه بقیه الله (عجّل الله تعالی فرجه الشریف) شیراز در شب یلدا بیش از 1500 بسته حمایتی شب یلدا تهیه و در بین اقشار کم برخوردار توزیع نمود.

به گزارش روابط عمومی  سپاه ناحیه بقیه الله (عجّل الله تعالی فرجه الشریف) شیراز: سرهنگ پاسدار مجید علی پور فرمانده سپاه بقیه الله از توزیع بیش از 1500 بسته حمایتی شب یلدا بین محلات کم برخوردار توسط بسیج شیراز خبر داد.

توزیع بیش از 1500 بسته معیشتی ویژه شب یلدا در بین نیازمندان توسط بسیج در شیراز

وی در ادامه گفت: بنا به تدبیر فرمانده سپاه فجر استان فارس، بسته های حمایتی در ۱۵ محله کم برخوردار شیراز که پیش از این در طرح قرارگاه شهید اسکندری سپاه شناسایی شده اند، در شب یلدا بین نیازمندان توزیع گردید.

 علیپور افزود: بسته های حمایتی شامل: آجیل و شکلات هر کدام به ارزش یکصد و شصت هزار تومان می باشد.

وی با بیان این که بزرگترین افتخار سپاه کمک به مردم، به خصوص اقشار کم برخوردار است؛ خاطر نشان کرد که نیروهای بسیج و پاسداران انقلاب اسلامی همواره با پیگیری فرامین امام و رهبری در تنگناهای اقتصادی خود را در کنار مردم دیده و از ایشان حمایت نموده است.

سرهنگ علیپور در پایان گفت: الحمدالله سپاه ناحیه بقیه الله (عج) شیراز با همکاری بسیجیان جان برکف توانسته در موضوعاتی چون توزیع جهیزیه، ساخت و مرمت خانه های محرومین، ساخت خانه عالم و... تلاش های بسزایی را به نتیجه رساند.


نام:
ایمیل:
* نظر: