پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۴:۳۹:۰۱
آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۲۷۰۵
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۵
با حضور فرمانده قرارگاه حضرت زینب(س)
با حضور فرمانده قرارگاه حضرت زینب(س)،گردهمایی بزرگ بصیرتی سیاسی در لارستان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی سپاه ناحیه لارستان، در آستانه فرارسیدن یوم الله 9دی و دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت، گردهمایی بزرگ بصیرتی سیاسی با حضور جمع کثیری از مردم،مسئولین ،بسیجیان وسخنرانی سردار حاج رحیم نوعی اقدم فرمانده قرارگاه حضرت زینب(س) در تالار وحدت شهرستان لارستان برگزار شد.  
سردار نوعی اقدم در سخنرانی این همایش بزرگ که به همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان برگزار شد، گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی و پس از اینکه امام خمینی(ره)  استقلال و عدم وابستگی انقلاب اسلامی ایران را به جهان اعلام نمود، جمهوری اسلامی ایران همواره مورد هجوم و دشمنی دشمنان خارجی و داخلی قرار گرفته و در مسیر چهل ساله و پرفراز و نشیب خود با دو مشکل اساسی خارجی و داخلی دست و پنجه نرم کرده و کماکان نیز با این دومشکل مواجه است.
فرمانده قرارگاه حضرت زینب(س) در تبیین مشکلات خارجی به انواع و اقسام دشمنی ها، توطئه ها،تهدیدها و تحریم های نظام سلطه و استکبار جهانی به سردمداری آمریکای جنایتکارعلیه جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: دشمنان خارجی نظام و انقلاب اسلامی در طول این چهل سال که از عمر بابرکت انقلاب اسلامی ایران می گذرد از هیچ تلاشی برای سرنگونی و به زانو درآوردن این انقلاب دریغ نکردند که در این مورد می توان به راه اندازی قائله ها و فتنه های اوایل انقلاب،جنگ تحمیلی،تشکیل القاعده،طالبان،داعش و... اشاره کرد اما به اراده و اذن الهی، رهبری پیامبرگونه ولی امرمان امام خامنه ای(مدظله العالی) و ایستادگی مردم و حافظان و پاسداران امنیت ،با وجود همه تحریم ها و تهدیدها، آن چه که ما می خواستیم شد و آنچه که آمریکا می خواست محقق نشد و اکنون ایران کانون محور بزرگ و مقتدر مقاومت گشته و ادبیاتی در عالم تحت عنوان ادبیات مقاومت به وجود آورده که نمونه های آن را در لبنان،فلسطین،یمن،عراق،سوریه و... می توان دید.
این مقام ارشد امنیتی و دفاعی کشورمان در پایان بخش اول سخنان خود ضمن اطمینان بخشی به مردم کشور در خصوص در امان بودن از مشکلات و دشمنی های خارجی خاطرنشان کرد: فرزندان این مرز وبوم در نیروهای مسلح و نهادهای دفاعی و امنیتی کشور تا پای جان از این انقلاب و مردم محافظت نموده و نخواهند گذاشت گزندی از جانب دشمنان خارجی متوجه مردم گردد همانگونه که تاکنون و در مقاطع مختلف پوزه ی کثیف آمریکای جنایتکار و ازنابش را به خاک مالیده است.
وی در بخش دوم سخنان خود به مشکلات و دشمنی های داخلی کشور اشاره کرد و افزود: متاسفانه برخی از مسئولین،دولتمردان و زمامداران این نظام با بی کفایتی و سوء تدبیر و مدیریت، موجبات بی اعتمادی مردم را در داخل کشور فراهم آورده اند، مردم را در مشکلات معیشتی و اقتصادی غرق کرده اند و به جای حل مشکلات و چاره جویی در پی جلب رضایت و لبخند شیطان بزرگ آمریکا هستند. سالهای سال از عمر گرانبهای این انقلاب را برای بستن پیمان نامه هایی چون برجام نافرجام به هدر دادند و خواسته یا ناخواسته درپی بهانه ای برای واگذاری و عقب نشینی از آرمانها و ارزش های انقلاب می باشند.
سردار نوعی اقدم مشکل دوم که همان مشکلات داخلی است را به مراتب خطرناک تر از مشکلات خارجی دانست و تصریح کرد: برخی افراد معاند و لیبرال با نفوذ به پیکره نظام و دردست گرفتن پست های کلیدی و حساس و قرار گرفتن در مراکز تصمیم گیری و تصمیم سازی و با تغییر اولویت های نظام جمهوری اسلامی ایران، می خواهند که انقلاب اسلامی را از اهداف خود دورسازند و مسیر دیگری غیر از مقاومت را در برابر سلطه جویان عالم به روی مردم ما بگشایند که به فضل الهی رسوا خواهند گشت و تیرشان به سنگ خواهند خورد.
فرمانده قرارگاه حضرت زینب(س) در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به نقش مهم و تاثیرگذار مردم در انتخاب مسئولین و و دولتمردان گفت: مشکلات و معضلات گذشته خصوصا در چندسال اخیر به خوبی نشان داد که اگر مردم نقش خود را در انتخاب افراد اصلح،انقلابی،پاک دست و جهادی به خوبی ایفا نکنند کشور دچار چه مشکلات و معضلاتی می گردد که نمونه های آن  را می توان درقضیه برجام،مفاسد اقتصادی،مشکلات معیشتی، نحوه اجرای گران کردن قیمت بنزین و... مشاهده کرد. وی با اشاره به انتخابات پیش رو همه ی مردم انقلابی و بصیر ایران اسلامی را به ورود مجاهدانه به این عرصه دعوت نمود و افزود: دیگر نباید با بی خیالی و بی خاصیتی وارد این عرصه شد و باید با یک قیام خودجوش و بابصیرت یک مجلس خوب را بسازیم که تا مجلس خوب و انقلابی ساخته نشود دولت انقلابی و مجاهد نخواهیم داشت و دراین تغییر وظیفه اصلی برعهده خود مردم است نه هیچکس دیگر که با انتخاب خوب خود آینده کشورشان را به روشنی و زیبایی رقم بزنند.
نام:
ایمیل:
* نظر: