گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۲۷۲۴
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۱
صبح امروز؛
مراسم بزرگداشت پنجمین سالگرد شهادت شهید مدافع وطن با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و جمعی از مسئولین در روستای رودرزک سپیدان برگزار شد.
به گزارش روایط عمومی سپاه سپیدان، صبح امروز پنج شنبه مورخ 98/10/05 و همزمان با پنجمین سالگرد شهادت سروان پاسدار شهید قدرت الله ماندنی مراسم بزرگداشت این شهید مدافع وطن با حضور نیروهای نظامی و انتظامی، جمع کثیری از مسئولین ادارات شهرستان و اقشار مختلف مردم سپیدان بر تربت پاک ایشان در روستای رودرزک بخش خفری سپیدان برگزار شد.

حجت‌الاسلام معصومی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه سپیدان، در این مراسم اظهار داشت: شهیدان انقلاب اسلامی، چشم و چراغ این ملت هستند و خداوند را سپاس می‌گویم که این توفیق را نصیب ما کرد تا در این ایام خجسته با شما خانواده معزز شهیدان دیداری داشته باشیم.

وی با پرداختن به مبحث ایثار و شهادت افزود: شما فرزندان شهیدان هستید و باید ادامه دهنده راه پرافتخار آن بزرگواران باشید.

معصومی ادامه داد: این بزرگواران با نثار خون پاکشان درس ایثار و از خودگذشتگی به ما آموختند، پس وظیفه ما این است که از اهداف و آرمان‌های والای شهیدان پاسداری کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه سپیدان خاطرنشان کرد: خانواده شهدا حق زیادی بر گردن ما دارند، بنابراین توجه به مشکلات این عزیزان از وظایف اصلی مسئولان است.

وی تصریح کرد: از شما خانواده‌های محترم شهدا می‌خواهیم تا اینک که مسئولان حضور دارند، مشکلات خود را با آنان در میان بگذارید تا در اسرع وقت به آنها رسیدگی شود.

معصومی همچنین بیان داشت: شهدا از درجه و جایگاه‌ ویژه‌ای در نزد خداوند برخوردار می‌باشند، بنابراین باید با تأسی و گام نهادن در راه آن عزیزان، ادامه دهنده آرمان‌هایشان باشیم و رشادت‌ها و دلاورمردی‌های آنها را به نسل امروز جامعه منقل کنیم.

وی افزود: وظیفه مسئولان است تا از نزدیک به مشکلات خانواده معزز شهدا رسیدگی کنند و توجه خاصی در این زمینه داشته باشند.

وی تصریح کرد: شهیدان مظهر عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و هرچه ما امروز داریم به برکت خون پاک و مطهر آن بزرگواران است.

در پایان این دیدار، هدایایی به رسم یادبود به خانواده معزز شهید ماندنی اهدا شد.

لازم بذکر میباشد شهید قدرت الله ماندنی درتاریخ ۱۳۹۳/۱۰/۷ به همراه دوتن از همرزمانش در درگیری با اشرار شرق کشور به درجه رفیع شهادت نایل آمد.


انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: