آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
اسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز؛
boletاسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
گفتگوی صمیمی و اختصاصی با  خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
موفق ترین فرمانده حوزه در موضوع فضای مجازی از برنامه های خود می گوید:
boletگفتگوی صمیمی و اختصاصی با خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
کد خبر: ۱۲۲۷۲۹
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۱
سرهنگ زارعی:
سرهنگ زارعی در جمع بسیجیان با بیان اینکه نهم دي ماه نمايش بصيرت انقلابي مردم بود عنوان داشت: حماسه نهم دی ماه نقطه عطفي در تاريخ انقلاب و برگ زريّن ديگري در افتخارات مردو زن ايراني به حساب مي آيد .

وی اظهار داشت: حماسه نهم دي ماه و حضور عاشورايي مردم حماسه ساز  و ولايتمدار ايران اسلامي در راهپيمايي 9 دي ماه 1388 نماد عزّت ، استقلال و بصيرت مردمي است كه تا پاي جان براي حفظ اصول اسلام و آرمان‌هاي انقلاب ايستاده اند و با صداي رسا اعلام كردند كه اگر دشمن در برابر دين آنها بايستد در برابرتمام دنياي آنها خواهند ايستاد

این فرمانده نظامی ادامه داد:انقلاب اسلامي انقلابي عاشورايي است، انقلابي برگرفته از مطالبات ديني، شعارهاي معنوي و شعورهاي متأثر از دينداري و دغدغه هاي اخلاقي، انقلابي كه با الهام از نهضت خونين حسيني و به رهبري مردمي از تبار پاكان، سلاله رسول الله(ص)، بزرگ مرجع عاليقدر، حضرت امام خميني(ره)  آغاز شد و با همان مطالبات، شعارها و شعورها پيروز گشت و استمرار پيدا كرد . حضور حماسي مردم در راهپيمايي 9 دي سال 88 يك بار ديگر خاستگاه عاشورايي و ماهيت معنوي انقلاب را يادآور شد و پس از سي سال به جهانيان و عوامل بي‌خرد و كم فهم دشمن و فتنه گران داخلي و خارجي ثابت كرد كه هنوز هم انقلاب و مردم انقلابي، خون حسين ، پيام‌حسين  و مرام را حسين (ع) در بند بند وجود و لحظه لحظه عمر خويش حفظ نموده و هر لحظه كه احساس وظيفه كنند با همان شور حسيني به ميدان آمده و توطئه دشمن و فتنه فتنه گران را به خودشان بر مي گردانند.

   وی گفت:ولايت فقيه ركن ركين و عمود خيمه انقلاب است، مردم در طي سالهاي انقلاب جايگاه رفيع و نقش كليدي ولي فقيه را در هدايت سكان انقلاب در امواج سهمگين و طوفان‌هاي مهيب بارها و بارها تجربه كرده اند ، آنان به درستي تضعيف جايگاه ولايت فقيه را تضعيف ولايت معصومين (ع) و اطاعت از ولي امر را اطاعت از خدا، رسول و ائمه (ع) مي دانند و بدان پايبندند، عشق به ولايت عشق به خداست و عشق به خدا كليد سعادت دينا و آخرت است. فتنه گران به زعم خود پنداشتند با جوسازي، بي خردي، غوغا سالاري و اتهام تقلب نيست به انتخابات و جسارت به مقام شامخ ولايت به اهداف پليد خود خواهند رسيد اما آنچه اتفاق افتاد زلزلة مهيبي بود كه در كانون‌اصلي فتنه گران واقع شد.

   سرهنگ زارعی با بیان اینکه يكي از دستاوردهاي مهم نهم دي، انسجام، وحدت و يگپارچگي  مجدّد مردم بود عنوان داشتند: به لحاظ شرايط خاص انتخابات دهم و تبليغات و جوسازي گسترده و سوء تفاهمات ايجاد شده اختلاف، چند‌دستگي، مشاجرات و نزاع هاي فردي و اجتماعي صفوف متحد و منسجم مردم را به شدت تهديد مي‌كرد و راهپيمايي نهم دي، نقش بسيار مؤثر و معجزه آسايي در پيوند درباره دل ها و جان‌ها ايفاء كرد و انسجام مجدد نيروهاي انقلابي با محوريت ولايت فقيه و رفع كدورت ها و سوء تفاهامات ناشي از فتنه گري دشمن را به ارمغان آورد.

وی در پایان گفتند:حماسه نهم دي پيام مهم ديگري داشت و آن زنگ بيدار باش خواص بود . انتخابات دهم به خوبي اين مسئله را نمايان ساخت كه سطح بصيرت توده مردم و عوام از بسياري از خواص بالاتر است، در واقع فريادهاي كوبنده مردم در راهپيمايي نهم دي تأكيدي مجدد بود به هشدارهاي مستمر رهبر بيدار انقلاب مبني بر هوشياري و بصيرت خواص و نخبگان جامعه.  رهبر معظم انقلاب بارها و بارها نقش و جايگاه و تكاليف نخبگان و خواص را گوشزد كرده بود. معظم له به خواص توصيه كرده بود كه هر حرف، هر اقدامي ، هر تحليلي كه به دشمن كمك كند در مسير خلاف ملت است . ايشان به خواص هشدار داده بودند كه خيلي مراقب باشند، مراقب حرف زدن ، مراقب موضع گيري كردن و ... ولي برخي از خواص در اين امتحان مردود شدند و حضور آگاهانه مردم اين زنگ خطر را به صدا درآورد.


نام:
ایمیل:
* نظر: