کد خبر: ۱۲۲۷۷۸
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۶
 به گزارش روابط عمومی و تبلیغات سپاه اقلید،در پی حمله هوایی نیرو‌های متجاوز و تروریست امریکایی در نزدیکی فرودگاه بغداد و شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی به همراه چند تن دیگر از فرماندهان جبهه مقاومت،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اقلید اطلاعیه‌ای صادر کرد.
متن اطلاعیه بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و انا الیه راجعون
منَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.
بار دیگر تجاوز دولت خبیث و جنایتکار آمریکا با نشان دادن چهره واقعی خود فاجعه آفرید و این بار مردم غیور ایران اسلامی را در سوگ مالک اشتر زمان،داغدار کرد.
قطعاً شهادت سردار دلها، سردار حاج قاسم سلیمانی، چهره ننگین آمریکا را به عنوان دشمن اصلی ملت های منطقه بیش از پیش افشا خواهد کرد.
امروز سر دمداران دولت جنایتکار آمریکا مسرور از رسیدن به آرزوی دیرینه خود و به شهادت رساندن حاج قاسم هستند، اما غافل از آنکه هر قطره از خون حاج قاسم،در رگهای هزاران جوان مومن و انقلابی این مرز و بوم خواهد جوشید و عواقب این جنایت آشکار،متوجه عاملین آن خواهد بود.

اینجانب شهادت مالک اشتر زمان، سردار سپهبد پاسدار شهید حاج قاسم سلیمانی را محضر قطب عالم امکان امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) و نائب بر حق ایشان امام خامنه ای(مدظله العالی) و مبارزان جنود حق در پهنه ی گیتی تبریک و تسلیت گفته و اعلام می نمائیم ما سربازان امام خامنه ای هرکدام یک حاج قاسم سلیمانی هستیم و پرچم ایشان را بر زمین نخواهیم گذاشت.
سرهنگ دوم پاسدار    مهدی صالحی
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه اقلید
جمعه-13/دی ماه/1398

نام:
ایمیل:
* نظر: