کد خبر: ۱۲۲۷۹۳
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۲
در گفتگوی ویژه خبری شبکه دو صدا و سیما اعلام کرد
ایشان به احمد کاظمی خیلی علاقه داشت. ایشان هم مثل او، در دیماه شهید شد. این دو شهید به هم عشق می ورزیدند و اکنون در جوار یکدیگر عند ربهم یرزقونند.
فرمانده سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس در این گفتگوی ویژه خبری که ساعت 22.30 از شبکه 2 سیما پخش شد با ذکر ویژگی‌های شهید سلیمانی گفت: او این اواخر آنقدر ملکوتی شد که فرمانده جبهه مقاومت شد. این جوان ۲۳ ساله از سرزمین پاکی آمد و قهرمان شد. او می‌گفت اجداد ما از لرهای بختیاری هستند که از استان فارس به کرمان آمده اند. البته او درشهر راور کرمان متولد شد. سلیمانی فرزند ملت پاک ایران شد و در همه شهرها و روستاها برای او مجلس عزا گرفته اند.

سردار رضایی گفت: من که خجالت می کشم در مورد حاج قاسم صحبت کنم. اگر لازم نبود که ملت ایران با این چهره‌ها آشناشوند جز گریستن چیزی نداشتم. او را در فتح المبین یافتم. ما سه تیپ داشتیم اما نیاز به یازده تیپ داشتیم. ده تیپ آماده شد. باید تیپ یازده را تشکیل می‌دادیم. شهید باقری گفت بچه‌های کرمان هستند اما بعید است بتوانند تیپ بسازند. قاسم سلیمانی آمد و گفتگو کردیم و به او گفتیم که می‌توانی یک تیپ درست کنی؟ ایشان قبول کرد و در دیماه ۱۳۶۰ تیپ یازدهم را ساخت. ایشان به احمد کاظمی خیلی علاقه داشت. ایشان هم مثل او، در دیماه شهید شد. این دو شهید به هم عشق می ورزدیدند. ایشان کار را شروع کرد و ۳۹ سال است که در جایگاه فرماندهی است.
 قاسم دنیایی نبود. قران عزت را خدادادی معرفی می‌کند. این عزت به مخلصین می‌رسد. به کسانی که فداکاری می‌کنند. تعداد زیادی قاسم سلیمانی در ایران هست که عرصه پیدا نمی‌کنند. اگر به جوانان میدان داده شود و حمایت شوند، قاسم سلیمانی های فراوانی داریم که می‌توانند حماسه‌های بزرگی را به وجود بیاورند و عقب ماندگی‌ها را برطرف کنند.

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: