گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۲۸۰۷
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۴
صبح امروز صورت گرفت؛
مراسم گرامیداشت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور مسئولین و جمع کثیری از مردم در حسینیه عاشقان ثارالله سپاه سپیدان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان،همزمان با دومین روز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مراسم پاسداشت سردار قلب‌ها صبح امروز با حضور مردم ولایتمدار و جمعی از مسؤولان، کارکنان ادارات و نیروهای نظامی و انتظامی در حسینیه عاشقان ثارالله سپاه سپیدان برگزار شد.

مردم با بصیرت و ولایتمدار سپیدان اعم از نیروهای نظامی و انتظامی، طلاب، دانشگاهیان،کارکنان دولت و آحاد مردم شهیدپرور شهرستان، این مصیبت عظمی را به مقام معظم رهبری و همرزمان آن شهید در سپاه و بسیج تسلیت گفته و به سینه‌زنی و سوگواری پرداختند.

از روز شهادت سردار سلیمانی، شهر اردکان بوی عزا و ماتم گرفته، گویا محرمی دیگر فرا رسیده و خیابان‌ها و میادین نیز به همت شهرداری و شورای اسلامی و ناحیه مقاومت بسیج سیاه‌پوش  شده است.

حجت الاسلام موسوی انور امام جمعه سپیدان در این مراسم شهید سلیمانی را اسوه  مقاومت و شجاعت معرفی و اظهار کرد: سردار سلیمانی نجات‌بخش منطقه از چنگال تروریسم و استکبار بود و د‌ِین بزرگی بر گردن همه ملت ایران و ملت‌های منطقه دارد.

وی ضمن اشاره به دلدادگی ملت ایران و کشورهای منطقه به این سردار دلاور جمهوری اسلامی ایران، او را یار و یاور امام راحل، مقام معظم رهبری و سفیر آزادی و سرباز ولایت خواند.

‏حجت‌الاسلام عبدالرحمان موسوی انور تصریح کرد: سردار سلیمانی پرچمدار انقلاب اسلامی در جهان بوده و مالک اشتری دیگر در دفاع از اهل بیت(ع) بود.


سرهنگ جعفری فرمانده سپاه سپیدان نیز با قرائت آیه ای قرآن در ارتباط با شهادت سردار قاسم سلیمانی عنوان کرد: خداوند در این آیه تاکید می‌کند  که با انسانهای مومن و شرافتمندی که جان و مال خود برای ذات حق تعالی معامله می‌کند، معامله کرده و به این انسانها در این معامله بهشت را تقدیم می‌کند.

جعفری تصریح کرد: عزیزی که از بین ما رفت مصداق این آیه بود و رضای حق را طلب می‌کرد و ازای آن بهشتی است که در انتظارش خواهد بود، خوشا به سعادتش، عزیزی که مال و جان خود را برای اعتلای نام خدا در خلقت ایثار کرد.

جعفری در ادامه با اشاره به سخن امام خمینی (ره) که فرموده بودند «شهید نظر می‌کند به وجه الله» عنوان کرد: شهید سردار سلیمانی این مقام را به خوبی درک می‌کند اگرچه امروز این عزیز را از ما گرفتند ولی امیدواریم وجود این مرد بزرگ سرمنشا برکات برای جامعه ما باشد کما اینکه او در زمان حیات نیز سرمنشا خیر و برکت بود زیرا اگر سردار سلیمانی نبود امنیت و آسایش امروز نیز نداشتیم.

وی ادامه داد: دست‌های پلید عزم جزم کرده بودند این سرزمین، ملت و امت از هم فروبپاشد، و تلاش این بود تا کشور را به قهقرا ببرند و سرزمین مان را پاره پاره کنند و به نظر بنده در یک پروژه ی طراحی شده در گام اول به سفارت آمریکا در عراق حمله شد و کسانی که وارد سفارت شدند خود را از حامیان سردار سلیمانی جلوه دادند که ما ایرانی هستیم، تا توطئه و دسیسه گام دوم که همانا شهادت حاج قاسم سلیمانی بود را کلید بزنند و از خلال این مسیر او را از ما بگیرند.


وی در پایان خاطرنشان کرد: دشمن بداند امثال شهید سردار قاسم سلیمانی بازهم در این سرزمین رخ می‌نمایند البته شاید بروز و ظهور چنین شخصیتی بسیار نادر و دست نیافتنی باشد.


قرائت زیارت عاشورا، شعرخوانی، مداحی، سینه زنی و... از دیگر برنامه های گرامیداشت سرادر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در حسینیه عاشقان ثارالله سپاه سپیدان بود.

انتهای پیام/




نام:
ایمیل:
* نظر: