گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۲۸۰۸
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۸
با حضور حجت الاسلام معصومی؛
مراسم یادبود سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه سپیدان در حسینیه ابوالفضل عباس(ع) دهستان کمهر برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان؛ عصر امروز شنبه مورخ 98/10/14 و در دومین روز از فراق جانسوز سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، مراسم گرامیداشت سردار دل ها با حضور جمع کثیری از مردم و مسئولین در حسینیه حضرت ابوالفضل عباس(ع) دهستان کمهر برگزار شد.

حجت الاسلام معصومی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سپیدان با اشاره به اقتدار سردار سلیمانی گفت: وی هم عزت دهنده و هم افتخار آفرین برای نظام جمهوری اسلامی ایران بود و البته ذلت آفرین برای دشمنان قسم خورده اسلام.

حجت الاسلام معصومی در ادامه با بیان اینکه شهید سپهبد سلیمانی همواره در طلب شهادت در راه اسلام بود یادآور شد: این شهید والا مقام به حق خود که شهادت بود رسید و دشمن بداند راه او مستحکم‌تر و با شتاب بیشتر ادامه خواهد داشت.

معصومی در ادامه بیان داشت: از دشمنی و خباثت آمریکا از گذشته تا امروز با ایران اسلامی سخن به میان آورد و گفت: هر جنایتی که در دنیا شکل می‌گیرد منشاء آن آمریکا و ایادی آن است و شکی در این هم نیست.

حجت الاسلام معصومی افزود: شهید سپهبد سلیمانی، کلمه طیبه و شهید مقدسی بود که حیات و مماتش مایه عزت ملت ایران شد.

معصومی همچنین تصریح کرد: سردار سلیمانی پرچمدار انقلاب اسلامی در جهان بوده و مالک اشتری دیگر در دفاع از اهل بیت(ع) بود.

همچنین حجت الاسلام با تأکید بر اینکه یکی از ویژگی های زندگی جهادی و ولایی مبارزات خستگی ناپذیر با دشمن است، خاطرنشان کرد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از جوانی خود در راه مبارزه با دشمن قرار داشت و هزاران کیلومتر بیابان ها را طی کرد، اما هیچگاه از مبارزه خسته نشد.
 
ذکر مصیبت و مداحی توسط سروان پاسدار موسی اسفندیاری از دیگر برنامه های بزرگداشت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی توسط حوزه محد رسول الله (ص) دهستان کمهر بود.

انتهای پیام/ با تشکر از سروان اسماعیلی فرمانده حوزه محمد رسول الله (ص) کمهر

نام:
ایمیل:
* نظر: