کد خبر: ۱۲۲۸۱۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۴
روایت‌هایی خواندنی درباره سردار سلیمانی؛
این روزها داستان‌های گوناگونی از دلاوری‌های این سردار بزرگ نقل می‌شود که حتی شاهد پیامک شدن آن در این روزها هستیم و خارج از مرزهای جغرافیایی ایران معجزه های زیادی درباره او سر زبان هاست،

 با آغاز درگیری‌های منطقه که به نوعی نقطه آغاز آن را می‌توان از سوریه دانست شاهد، نقطه نظراتی در رابطه با چگونگی این درگیری‌‌ها بودیم.

در ابتدا ساز مخالف از سوی معارضین سوری زده می‌شد و کم کم گروه‌های تروریستی از کنار آن ریشه دوانده و ظهور پیدا کردند،داعش گروهی شیطانی بود که جنایاتی مرتکب شدند که روی گرگ ها و کفتارها را در مقابل خود سفید کردند، در این میان اظهارنظرات مختلفی برای فروکش کردن این نا آرامی‌ها از سوی کشورهای منطقه و جهان مطرح شد اما بدون شک اقدامات ایران و ارائه راه حل‌هایش صادقانه و کارآمد بود چرا که پشت آن هیچ‌گونه اغراض سیاسی نهفته نیست‌.

در این بین دو مهره کلیدی در تحولات منطقه وجود داشت که در تیتر اخبار جایگاه مهم و ثابتی را به خود اختصاص داده‌ بودند که این دو مهره یکی " بندر بن سلطان" که از دور تحولات منطقه خارج شد که که در پیشبرد اهداف غرب و هدایت و تامین تروریست‌ها عاجز ماند در نتیجه به عنوان یک مهره سوخته تلقی شد و دیگری " سردار قاسم سلیمانی" است که با مشاوره‌های نظامی و فعالیتهای میدانی خود در دل خطرات بزرگ منجر به شکست تروریست‌ها در بسیاری از مقاطع شد و اسمش در تاریخ افتخارات کشور ایران جاودانه شد.ژنرال دلاور ایرانی که محبوب تمام آزادگان دنیای اسلام شده بود و اکنون با شهادت مظلومانه اش خود را در قلبها و یادها و خاطرات مردم منطقه بیش از پیش ماندگار و جاودانه کرد .بدون شک اگر سردار سلیمانی نبود داعش به این زودیها ریشه کن نمی شد و مردم منطقه از تمام ادیان و قومیتها از این جهت مدیون سردار سلیمانی هستند.

 
با توجه به اینکه این روزها داستانهای گوناگونی از دلاوری‌های این سردار بزرگ نقل می‌شود که حتی شاهد پیامک شدن آن در این روزها هستیم در این گزارش بر آن شدیم تا طی یک گزارش برخی از این داستان‌هارا گرداوری کنیم چرا که اگر چه برخی از این داستانها به افسانه شبیه باشد اما واقعی و  در خور ذکاوت و قدرت سردار  فاتح قلبها شهید حاج قاسم سلیمانی است.
 
نامه معروف سردار سلیمانی به وزیر دفاع آمریکا
 
یکی از معروف‌ترین این روایت‌ها جریان نامه سردار سلیمانی به وزیر دفاع آمریکا بعد از نامه اول اوباما به رهبر معظم انقلاب آیت الله خامنه‌ای(حفظه الله) است.
 
سازمان ادارای پنتاگون از ۷ لایه حفاظتی تشکیل شده است که از این میان، ۴ لایه به طور خاص مربوط به کنترل ارتباطات با شخص وزیر دفاع یا رییس پنتاگون میباشد که کمی بعد از نامه اوباما نامه‌ای از تمام این لایه های امنیتی ، اطلاعاتی و حفاطتی عبور کرده و مستقیم ، روی میز کار وزیر دفاع یعنی لئون پانتا قرار میگیرد.
 
ظاهر ساده نامه که هیچ آرمی از سازمان های مرتبط با پنتاگون در آن به چشم نمیخورد توجه وزیر را جلب کرده و وی آن را از روی میز برمیدارد … با باز کردن نامه و خواندن آن عرق سردی بر چهره پانتا مینشیند !
 
یک نامه با سربرگ رسمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران … نامه حاوی عبارتی بود که قطعا برای رییس پنتاگون با آن عظمت حفاظتی باورکردنی نبود !
 
 ” اگر لازم باشد از این هم نزدیک تر خواهیم شد ”
 
امضا : قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس جمهوری اسلامی ایران
 
 
من قاسم سلیمانیم و کت و شلوار تنمه..!
 
در تاریخ 93/9/23 شبکه تلویزیونی الفرات عراق یک میهمان ویژه داشت که در خلال آن می‌خواست از  شکست یک عملیات ویژه داعش پرده بردارد میهمان شبکه یکی از روسای قبایل عراق و فرمانده نیروهای مردمی عراق آقای ابوحسن می‌گفت ما اطلاع یافتیم که 370 نفر از نیروهای داعش طی عملیاتی قصد گروگانگیری ایرانیان زایر را در نزدیکی کربلا دارند.
 
 فرمانده عراقی ادامه داد: ما طبق وظیفه موضوع را سریعا به حاج قاسم سلیمانی اطلاع دادیم چون ایشان فرمانده حفاظت از زوار اربعین بودند این فرمانده عراقی توضیح میدهد حاج قاسم سریعا مسیر حرکت داعش را رصد کردند و با 20 نفر از نیروهای زبده اش در سر راه نیروهای داعش کمین کرد فرمانده عراقی چنین توضیح داد ک نیروهای حاج قاسم سلیمانی با نیروهای داعش درگیری شدند واین درگیری نیم ساعت بطول انجامید.
 
 ابو حسن افزود  بعد از اتمام درگیری من با نیروهایم به منظقه درگیری رفتم وبا چشمان خودم دیدم که تمام نیروهای داعش بجز یک نفر که اسیر شده بود کشته شده بودند  ابوحسن چنین توضیح داد که حاج قاسم سلیمانی که کت و شلوار  تنش بود رو به اسیر داعشی کرد و کت و شلوارش را نشان داعشی داد و گفت:
 
همانطور که ميبينيد لباس من براى جنگ نيست واى بر شما اگر  رهبرم سيدعلى دستور بدهد که لباس نظامى بپوشم... !
 
 
ماجرای حضور سردار در نماز جمعه البغدادی
 
ابوبکر بغدادی در یکی از خطبه‌های نماز جمعه گفته بود: ما اگر سردار سلیمانی را دستگیر کنیم مانند خلبان اردنی آن را در آتش خواهیم سوزاند و گفته می‌شود جواب سردار سلیمانی در واکنش به این موضوع بدین شرح است:
 
" آقای بغدادی! زمانی که این حرف را می زدی بنده روبروی شما در صف سوم، بین جمعیت نشسته بودم....دوباره فیلم آن سخنرانی ات را با دقت ببین! "
 
 
کیک تولد عراقی ها برای سردار سلیمانی
 
۲۰ اسفندماه، سالروز تولد سردار قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس است. این عکس در صفحه منعکس کننده اخبار عراق در فیسبوک منتشر و اعلام شده است، کیک را عراقی ها برای سردار سلیمانی طراحی کرده‌اند.

خبر ناگوار سردار سلیمانی برای صهیونیست‌ها

در اردببهشت 92 خبری منتر شد مبنی بر اینکه یک  منبع نزدیک و مطلع  از قول سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس به شبکه المیادین گفت: رژیم صهیونیستی با اقداماتی شبیه آنچه در حومه دمشق انجام داد، نمی تواند هیچ خللی در قدرت مقاومت ایجاد کند.
این منبع مطلع از قول سردار سلیمانی افزوده است: همان طور که «سنگ» به موشک 100 کیلومتری تبدیل شد، به زودی و با عنایت خداوند متعال، قدرت تولید موشک مقاومت با سر جنگی در داخل را به برد 400 کیلومتری خواهیم رساند.

یک اس ام اس برای ژنرال پترائوس آمریکایی
 
 ژنرال پترائوس مديركنونی سازمان سيا داستانی را از زمانی بازگو می‌کند كه يك ژنرال 4 ستاره در عراق بود. اوايل سال 2008 زمانی كه مجادله بين گروه شبه نظامی شيعه از يك طرف و ارتش آمريكا و عراق از طرف ديگر شعله ور بود، به پترائوس يك تلفن داده شد كه در آن يك اسم ام اس از سردار ايرانی بود.
 
 اين مسيج از فرمانده سپاه قدس، قاسم سليمانی آمده بود، و توسط يكی از رهبران عراقی منتقل شده بود، در آن پيغام نوشته شده بود؛ :
 
ژنرال پترائوس! شما بايد مرا بشناسی، من قاسم سليمانی هستم، كسی كه سياست های ايران را در عراق، لبنان، غزه و افغانستان تدوين می‌كند و صد البته سفير ايران در بغداد نيز عضو سپاه قدس است و كسی كه جايگزين او می‌شود نيز عضو سپاه قدس است.
 

 
این «مجاهد»  اسطوره ای ،شهید سردار سلیمانی،سالها تحت تعقیب شیطان بزرگ و نوچه هایش بود، برای امنیت فرزندان این آب و خاک سالها جنگید و پس از عمری مجاهدت در تاریخ 13دی 1398 در تروری ناجوانمردانه خون پاکش به دست شقی ترین نامردمان بر روی زمین ریخته شد .بدون شک او فاتح قلبهای میلیونها جوان ایرانی و جوانان دیگر کشورهای اسلامی بود ه و هست و همچنان در خاطر مردم منطقه باقی خواهد ماند.
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: 0
انتشار یافته: 1
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
13:37 - 1398/11/13
0
0
تسلیت
نام:
ایمیل:
* نظر: