گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۲۸۳۵
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۷
با استقبال مردم شهید پرور سپیدان؛
با استقبال پر شور مردم شهید پرور سپیدان، مراسم بزرگداشت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در حسینیه سپاه این شهر برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان در سومین روز از شهادت سردار دلها،  شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی مراسم سوگواری و سینه زنی به همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه سپیدان و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان با حضور پرشور آحاد مردم،مسئولین،بازاریان، روحانیون، ودیگر گروه ها برگزار شد.

در این مراسم پرشور، مردم ارادت خود را به آن شهید والامقام و نیز حمایت همه جانبه ی خود را از نظام مقدس جمهوری اسلامی اعلام کردند و با آرمانهای مقام معظم رهبری و انقلاب اسلامی ایران تجدید میثاق نمودند و مداحان اهل بیت نیز در  وصف شهید سلیمانی مداحی کردند.

در ادامه ی این مراسم، سرهنگ جعفری فرمانده سپاه ناحیه سپیدان، شهادت وی را تبریک و تسلیت گفت و از مردم سپیدان بابت حرکتی که طی این چند روز در قدردانی از مجاهدت های سپهبد سلیمانی داشتند، تقدیر و تشکر کرد و افزود: سپیدان همیشه و در طول تاریخ انقلاب همواره پای نظام و رهبری بوده و خواهند بود.

جعفری گفت: استکبار جهانی و در راس آنها آمریکای لعین برای این که وحدت میان کشورهای اسلامی را از هم بپاشاند اقدام به ترور این فرزند رشید اسلام کرد  تا در راستای تئوری تجزیه ی کشور های اسلامی و عربی گامی دیگر بردارد.

فرمانده سپاه ناحیه سپیدان افزود: رژیم صهیونیستی و آمریکا از ابتدا به دنبال تجزیه ی کشورهای بزرگ خاورمیانه از جمله ایران، عراق، سوریه و لبنان بودند تا با تفرقه افکنی و تبدیل آنها به کشورهایی کوچکتر و ضعیفتر مانند کویت، قطر، امارات و امثالهم، قدرت دفاعی آنها را کاهش داده و این کشور ها را وابسته ی خود سازند و این سردار پرافتخار میهن عزیزمان همیشه سد محکمی برابر استکبار جهانی بود و اکنون نیز سلیمانی های بسیاری در همین مرز و بوم و در دیگر کشورهای اسلامی پرورش یافته اند و شهادت ایشان مانع از ادامه ی مسیر حق طلبی جمهوری اسلامی نخواهد بود.

وی در ادامه به جنگ افروزی های آمریکا در منطقه طی سالیان اخیر اشاره کرد و حمله به افغانستان و عراق را رسوایی بزرگ و شکستی فاجعه بار برای آمریکا اعلام کرد و افزود: آنها به دنبال محاصره ی ایران از تمامی جوانب جغرافیایی بودند که با تلاش سربازان اسلام در افغانستان، عراق، سوریه و لبنان، آمریکا را در رسیدن به این هدف ناکام گذاشتند.

وی افزود: سردار سلیمانی همیشه در اولین لحظات در صحنه ی مبارزه حاضر بود و از نمونه های آن می توان به جنگ ۳۳ روزه ی لبنان اشاره کرد که وی اولین عملیات حزب الله علیه رژیم صهیونیستی را فرماندهی کرد که سر انجام به پیروزی حزب الله برابر چهارمین ارتش مجهز جهان انجامید و نیز در اولین روزهای اشغال سوریه توسط داعش نیز به دیدار بشار اسد در دمشق رفت و گفت که من و سربازانم حاضر به هرگونه کمکی برای کشور سوریه هستیم و بعد از چند سال نبرد نیز دیدیم که به قول خودشان، زمین را از لوث وجود داعش پاک کرد.

وی گفت: با وجود توصیه هایی که از طرف مسئولین و همرزمان ایشان انجام می شد، شهید سلیمانی همیشه در خط مقدم حاضر بود و پا به پا و نفس به نفس سربازان، به مقابله با دشمنان می پرداخت.

جعفری افزود: فکر نمی کنم که در تاریخ ایران چنان فردی باشد که همواره در حال کار و کوشش بوده و به دور از هرگونه سخن و مصاحبه ای، تنها هدفش که خدمت به کشور و مسلمانان جهان بود را دنبال کند.

در انتهای این مراسم نیز مداحان دوباره به مرثیه خوانی پرداختند و مردم نیز با اشک های خود، ارادت خود را به آن شهید رشید اسلام و ایران نشان دادند.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: