گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۲۸۵۱
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۳
نماینده ولی فقیه در سپاه در کرمان مطرح کرد:
حجت‌الاسلام و المسلمین حاجی‌صادقی با تاکید بر اینکه شهادت سردار سلیمانی گفتمان مقاومت و مکتب قاسم سلیمانی را در جهان نهادینه کرد گفت: شهادت سپهبد سلیمانی نقطه آغاز فروپاشی جبهه استکبار شد.
به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان از سپاه نیوز؛ حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی‌صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) در مراسم بزرگداشت سپهبد شهیدحاج قاسم سلیمانی و سردارشهید حسین پورجعفری در مصلی امام علی علیه السلام کرمان اظهار کرد: حاج قاسم عزیز تو از شهادتت یک هدف بزرگ تر داشتی و می دانستی جز با شهادت تو چهار دهه مقاومت و مجاهدت تو جاودانه نمی شود و نه تنها کشورهای مختلف را از دست مستکبران و داعشیان پست تر از کافر نجات دادی بلکه جاودانه شدن جبهه مقاومت خون حاج قاسم را می طلبید و تو می دانستی شهادتت وحدت امت اسلامی را به دنبال دارد و خون تو معجزه می آفریند و شهادت تو شروع وارد کردن موشک های انقلابی بر سر امریکایی هاست.


وی افزود: همانطور که حیات تو خدمت به اسلام و انقلاب بود، شهادتت نیز باید مانند حیاتت خدمت به اسلام باشد لذا می بینیم در دنیا چه خبر است؛ چه کسی ایرانی مانند هفته گذشته و کرمانی مانند روز گذشته سراغ دارد؟


حجت‌الاسلام و المسلمینحاجی‌صادقی بیان کرد: سردار عزیز، تو به ما روح تازه و جبهه انقلاب را استحکام قوی تری بخشیدی و جبهه کفر را متزلزل کردی و همه ما مدیون تو هستیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه در ادامه اظهار کرد: اولین و بزرگ ترین خواسته سردار سلیمانی برای خودش شهادت بود که برای او شهادت، رسیدن به مقصد و لقاءالله و دستیابی به اوج عزت و افتخار بود.

وی با اشاره به اینکه شهادت سردار سلیمانی گفتمان مقاومت و مکتب قاسم سلیمانی را در جهان نهادینه کرد و ایستادگی در برابر ظلم را گسترش داد، افزود: شهادت این سردار بزرگ میلیون ها انسان را در مسیر  تعالی قرار داد و شهادت او به مجاهدت هایش روح جاودانه بخشید و جبهه مقاومت را محکم کرد.


حجت‌الاسلام و المسلمینحاجی‌صادقی تصریح کرد: شهادت سپهبد سلیمانی نقطه آغاز فروپاشی جبهه استکبار شد و امروز همزمان با ساعتی که دشمنان خدا و شمنان بندگان صالح خدا، شهید سلیمانی ما را ترور کردند، اولین ضربه از ضربات پی در پی به استکبار وارد شد و اولین گروه تفنگداران امریکایی را با تابوت به سوی امریکا برگرداندیم و تازه شروع شد.


وی افزود: شهادت حاج قاسم سلیمانی معجزه کرد و حیاتی در همه امت های اسلامی ایجاد و جبهه مقاومت را مستحکم کرد و هم جبهه دشمن را در هم شکست و دیگر هیچ امریکایی در منطقه امنیت ندارد.

وی افزود: این(موشک باران پایگاه عین الاسد) انتقام و تلافی نیست؛ ما باید ریشه کفر، استکبار و ظلم را برکنیم و آرزوی قاسم سلیمانی را که فراهم کردن نهضت و مقدمات ظهور است ، عملی کنیم.

حجت‌الاسلام و المسلمینحاجی صادقی اظهار کرد: حاج قاسم سلیمانی با حیات، مجاهدت 40 ساله و با شهادتش زمینه بیشتر نهضت ظهور را فراهم کرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: حاج قاسم فقط خاک سوریه و عراق را از داعش نجات نداد، بلکه حاج قاسم هایی را در این کشورها و در یمن، افغنستان و لبنان تربیت کرد و امروز در جبهه او حاج قاسم ها فراوان هستند و او انسان هایی را تربیت کرد که مانند او و با اقتدای به او نگذارند دیگر هیچ مستکبری خواب راحت داشته باشد و هیچ ظالمی در دنیا امنیت داشته باشد.

وی با قدردانی از مردم ایران افزود: می دانیم حضور مردم فقط به خاطر قدرشناسی و تسلیت نیست و آمده اند در مجالس شهید سردار سلیمانی مانند مجالس اربابش، روح و حیات بگیرند.


حجت‌الاسلام و المسلمین حاجی صادقی با مطرح کردن این سئوال که چه چیزی سبب شد حاج قاسم اینگونه مثمر ثمر باشد؟ بیان کرد: سربازی ولایت، حاج قاسم را به اینجا رساند.


وی ادامه داد: اولین مطالبه سردارسلیمانی این است هم در درک مواضع رهبری، در فهم مطالبت رهبری و عمل به آنها از همه پیشقدم تر و هم محکم باشیم مانند حاج قاسم.


حجت‌الاسلام و المسلمین حاجی صادقی با اشاره به نگاه جامع حاج قاسم سلیمانی به جهان اسلام عنوان کرد: هر کجا استکبار حضور پیدا می کرد، حاج قاسم را مقابل خودش می دید ویژگی دیگر، اخلاص حاج قاسم بود که خدا او را بزرگ کرد و هرکس دنبال اعتلای کلمه الله و گمنامی بود، خدا او را نشان می دهد و خداوند چه زیبا حاج قاسم را به دنیا نشان داد.

 
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به جامعیت حاج قاسم سلیمانی گفت: ایشان در صحنه عبادت یک عبد عابد گریان و در میدان جهاد یک مرد شجاع قوی بود که نه معنویت حاج قاسم او را از سیاست باز داشت و نه سیاستش او را از اخلاق و تقوا.

 
حجت‌الاسلام و المسلمین حاجی صادقی تصریح کرد: حاج قاسم در مقابل دشمن ستمگر مانند کوه بود و رفتار او را در برابر فرزندان شهید نشان دهنده جامعیت است و کسانی که می خواهند حاج قاسم را الگو قرار بدهند باید به این توجه کنند که یک بُعدی نشوند که او الگوی انسانیت و مومن بودن است.


نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: توانمندی و قدرت مدیریت در صحنه های سخت یکی از ویژگی های دیگر حاج قاسم بود و مرد روزهای بحرانی و سخت است که خیلی ها قدرت ایستادن و تصمیم گیری های بزرگ را ندارند.


وی با اشاره به صراحت و قاطعیت سردار سلیمانی در دفاع از حق افزود: شهید سلیمانی هر جا حقی می دید مدافع بود.

 
حجت‌الاسلام و المسلمین حاجی صادقی با اشاره به اینکه باید امر به معروف و نهی از مکر را در جامعه خودمان زنده کنیم، افزود: سردار سلیمانی آمر به معروف بود و از کنار منکرات بی تفاوت عبور نمی کرد و در دفاع از حق صراحت داشت.

 
وی تصریح کرد: باید ببینیم مطالبه خدا از ما چیست و تکلیفمان را بشناسیم و به آن عمل کنیم که تکلیف گرایی، عمل به وظیفه، ساده زیستی و ... از دیگر ویژگی های حاج قاسم بود.

 
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: سردار سلیمانی روحیه شهادت طلبی، حسینی و انقلابی داشت؛ همان چیزی که امروز نیازمند آن هستیم، اینکه محکم و با روحیه انقلابی ایستادگی کنیم.
 

وی افزود: شهید سلیمانی با حیاتش به اسلام و انقلاب خدمات بزرگی کرد اما با شهادتش حیاتی بسیار بزرگ تر بخشید.


حجت‌الاسلام و المسلمین حاجی صادقی در پایان خطاب به استکبار، امریکا، آل سعود و رژیم اشغالگر قدس گفت: با شهادت سردار سلیمانی مرگ تدریجی شما سرعت بیشتری یافته است.


گفتنی است؛ این مراسم با حضور اقشار مختلف مردم، مسوولان، نیروهای نظامی و انتظامی برگزار می شود و خانواده داغدار این دو شهید بزرگوار نیز میزبان خیل عزاداران شهدای مقاومت هستند.


این مراسم همراه با قرائت قرآن کریم، مداحی و عزاداری بود.

  
انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: