گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۲۸۵۷
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۴
صبح امروز صورت گرفت؛
حجت الاسلام موسوی انور و جمع کثیری از مسئولین شهرستان با حضور در سپاه سپیدان از اقدام مقتدرانه سپاه در انتقام جویی از خون پاک سپهبد حاج قاسم سلیمانی در هدف قرار دادن پایگاه آمریکایی تقدیر و تشکر کردند.
به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان صبح امروز چهارشنبه مورخ 98/10/18 و در پی شلیک موشک‌های سپاه پاسداران به پایگاه الاسد آمریکا، حجت الاسلام عبدالرحمان موسوی انور امام جمعه محترم شهرستان سپیدان بهمراه اعضای شورای تأمین و جمعی از مسئولین ادارات شهرستان با حضور در سپاه ناحیه سپیدان از اقدام مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در انتقام جویی از خون پاک سپهبد حاج قاسم سلیمانی در هدف قرار دادن پایگاه آمریکایی تقدیر و تشکر کردند.

حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالرحمان موسوی انور، امام جمعه سپیدان در این مراسم ضمن عرض تقدیر و تشکر از سپاه پاسداران به دلیل آغاز انتقام سخت از آمریکای جنایتکار، اظهار داشت: شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی فردی نبود که با کشته شدن یک یا چندین نفر از سربازان آمریکایی، انتقام خونش گرفته شود؛ همانطور که سید حسن نصرالله گفتند، ارزش کفش حاج قاسم برای مسلمانان جهان از سر ترامپ بیشتر است و قطعا این آغاز انتقام خواهد بود.

وی ضمن تشکر از حضور اقشار مختلف مردمی که در خلق حماسه دیروز سنگ تمام گذاشتند، بیان داشت : ملت ایران بداند که این کشور از نعمت بزرگی همچون ولایت فقیه برخوردار است؛ نعمتی که سردار سلیمانی همواره به آن تاکید داشتند چراکه این نعمت ارزشمند امروز برای کشور عزت، شوکت، قدرت و سربلندی به ارمغان آورده است.


این مقام مسئول حضور آحاد مختلف مردم در صحنه حمایت از ولایت فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی را به غیظ درآوردن دشمن و کفار دانست و تصریح کرد: حضور امروز شما برای ساکت کردن کفاری است که با وجود به شهادت رسیدن سردار دلها، حرف از مذاکره و سازش می زند و با نوشتن نامه هایی از گرفتن انتقام جلوگیری می کنند.

حجت الاسلام موسوی انور تاکید کرد: آنان بدانند ما برسر خون حاج قاسم مذاکره و سازش نمی کنیم چون ایشان مردی بزرگ، مالک اشتر زمان و انقلابی بود بطوری امروز شاهد حضور میلیونی مردم در خارج و داخل کشور همزمان با مراسم تشییع ایشان و همرزمان شهیدش بودیم.

امام جمعه سپیدان گفت: دشمن بداند امروز شهادت حاج قاسم از خودش برای آنان خطرناک تر است زیرا حاج قاسم در کشور و در بین مسلمانان جهان تکثیر یافته و دیگر راهی برای مذاکره با گرگ صفتان و کفتارها وجود ندارد.

وی با بیان اینکه باید همواره نام این سردار رشید اسلام در تاریخ ایران زنده و جاوید باشد، افزود: این سردار بزرگ و شهدای مدافع حرم بودند که با داعش و دشمنان ما در خارج از مرزها جنگیدند و امنیت و عزت برای کشور به ارمغان آوردند.

سرهنگ پاسدار احمد جعفری فرمانده سپاه ناحیه سپیدان نیز ضمن تقدیر و تشکر از حضور مردم شهرستان سپیدان همچون دیگر نقاط کشور به پاس تقدیر از اقدام ارزشمند سپاه، اظهار داشت: همه مردم شریف و ولایتمدار ایران اسلامی و شهرستان سپیدان خواهان انتقام از خون پاک سردار شهید حاج قاسم سلیمانی هستند.

وی ادامه داد: به گفته رهبر معظم انقلاب، این اقدام تنها سیلی به دشمن بود و قطعا شاهد تداوم انتقام ها علیه آمریکای جنایتکار هستیم.

در پایان این دیدار اعضای حاضر با اهدای گل و شیرینی به پایوران ناحیه سپیدان از حملات موشکی غرورآفرین هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تقدیر و تشکر نمودند.

انتهای پیام/

 
 

نام:
ایمیل:
* نظر: